شبها و روزهای شاد نوروزی با شبکه اترک  

بجنورد (پانا)- سیمای استانی اترک با "بهارانه" و " نو بهار" و صدای اترک با " اینک بهار" ، " بهار اترک " و " عصر بهاری " نوروز 97 میهمان خانه های پرمهر هم استانی ها و مسافران خواهد بود .

کد مطلب: ۸۰۷۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا خراسان شمالی،به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی ، بهارانه ویژه برنامه ای است که در زمان تحویل سال نو به تهیه کنندگی سعید آقایی از ساعت 18:00 الی 21:00 روز سه شنبه 29 اسفند به مدت 180 دقیقه به استقبال تحویل سال نو خواهد رفت و با توجه به حضور گردشگران و زائران حضرت رضا (ع) در ساعات تحویل سال نو در سطح استان خراسان شمالی برنامه "بهارانه" از محل بوستان باباامان و عمارت مفخم و در دو استودیو با حضور هنرمندان، مهمانان، مسئولان و جمعی از مخاطبان در قالب آیتمهایی نظیر موسیقی ، میهمان ، گزارش طنز ، نوروزکاران (صاحبان حرفه های پرمشغله ایام نوروز) ، هم راه (گزارش راهها و هواشناسی) ، رسم نوروز ، سفره هفت سین ، علفه (رسمی بومی محلی برای تازه درگذشتگان) و پیام نوروزی مسئولان استانی پخش می شود.
" نو بهار" نیز عنوان ویژه برنامه نوروزی سیمای اترک است که هر شب به مدت 60 دقیقه از ساعت 21:00 به صورت زنده و به تهیه کنندگی محسن سرداریان و ابراهیم مسبوق از شبکه اترک پخش می گردد و شامل بخش های موسیقی ، معرفی جاذبه های گردشگری، گزارش های مردمی ، ارتباط با راهیان نور ، آداب و رسوم و بازی های نوروزی ، دیدار با خانواده ای شهدای مدافع حرم ، انعکاس فیلم ها و عکس های ارسالی مخاطبان ، آداب و رسوم نوروزی مردم استان و حضور کارکنانی از حرفه های پرمشغله نوروزی می باشد .
" اینک بهار" هم عنوان برنامه ای رادیویی به تهیه کنندگی ابراهیم نسیمی است که از قبل از سال تحویل شروع شده و تا ساعت 21 ادامه دارد ، حضور کارشناس مذهبی ، گزارش خانه سالمندان ، میهمان ویژه ، ارتباط با اماکن مذهبی و بقاع متبرکه و گزارش دیدار با خانواده های مدافعین حرم از جمله بخش های مختلف این برنامه است . در این ویژه برنامه تلاش می شود با توجه به همزمانی شب شهادت امام هادی علیه السلام با لحظه تحویل سال نو فضایی معنوی و همراه با لحظات خاطره انگیز در کنار خانواده برای مخاطبان ایجاد شود .
برنامه " بهار اترک " عنوان برنامه ای رادیویی است که در صبح های نوروز از ساعت 10 تا 12 پخش خواهد شد ، ارتباط با پلیس راه ، انعکاس گزارش هواشناسی ، سلامت در سفر ، مکانیک خودرو ، ارتباط با مراکز دیگر استان ها ، گنجه و راهیان نور از جمله آیتمهای این برنامه است .
بهار اترک به تهیه کنندگی مریم سلمانی تلاش می کند با بخش های مختلف اهالی خوب خراسان شمالی و مسافرانی که به این دیار سفر کرده اند را با فرهنگ بومی و محلی و آداب و رسوم این دیار آشنا کند وگزارشی از نمایشگاه ها و بازارچه های نوروزی ارائه کند، گزارش های مختلفی هم تهیه و پخش خواهد شد که موضوعات مختلفی از جمله گزارش مردمی از اهالی استان و مسافران ، گزارش از جاذبه های گردشگری استان ، گزارش از نمایشگاهها و بازارچه های نوروزی و گزارش از دیگر شهرهای استان را دربر می گیرد .
برنامه رادیویی " عصر بهاری " هم از ساعت 19:30 تا 21:00 به تهیه کنندگی مجید حمزانلویی با بخش های متنوع ، سعی در ایجاد فضایی مفرح دارد . در این برنامه با آیتم های مستند بوم گرایی ، گزارش مردمی ، عید دیدنی ، مسابقه رادیویی و رادیو همراه سعی می شود جاذبه های استان با همراهی و مشارکت خود مخاطبان (مردم و مسافران ) معرفی شود و با استفاده از موسیقی زنده ، مسابقه و عید دیدنی ( رفتن به منازل شنونده های دائمی و خاص رادیو اترک ) علاوه بر تعامل ، فضایی شاد و دلنشین ایجاد شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار