گزارش پانا از جشنواره خوارزمی /۲

تعیین تکلیف ریاست دانشگاه تهران در جلسه امشب شورای عالی انقلاب فرهنگی

خبرگزاری پانا:رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره تعیین تکلیف ریاست دانشگاه تهران گفت: رسیدگی به این موضوع در دستور کار جلسه امشب شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار دارد.

کد مطلب: ۳۲۲۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی پانا، دکترمحمدمهدی زاهدی در حاشیه برگزاری بیست و هشتمین جشنواره بین المللی خوارزمی که در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: قرار است در جلسه امشب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیدگی به موضوع ریاست دانشگاه تهران در دستور کار قرار بگیرد اما نمی دانم که امشب می توانیم این موضوع را بررسی کنیم یا نه .
این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره رسیدگی به روسای دانشگاه ها این است که دو مرجع رسمی گزارشات خود را ارائه دهند که این گزارشات هم در مورد عملکرد سوابق و برنامه های روسا است که منتظریم گزارشی در این خصوص ارائه شود .
وی افزود: اما اگر سرپرستی یک دانشگاه بیش از 6 ماه بطول بیانجامد غیرقانونی است و مراکز نظارتی می توانند به این مسئله ایراد بگیرند که اشکال گرفتن به این موضوع به این معنا است که دیوان محاسبات می تواند وارد شود و تمام هزینه هایی را که بعداز 6 ماه انجام شده غیرقانونی اعلام کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار