به یاد گورگن موسسیان ؛

گروه کر ˝ فیلارمونیک ایران ˝ در تالار رودکی روی صحنه می رود

خبرگزاری پانا: گروه کر فیلارمونیک ایران بر رهبری ˝ علیرضا شفقی‌نژاد ˝ طی سه شب یاد و خاطره زنده یاد گورگن موسسیان را در تالار رودکی زنده می کند.

کد مطلب: ۳۰۹۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، اولین بخش این کنسرت، اجرای 6 قسمت از رکوئیم موتسارت به یاد گورگن موسسیان است و در ادامه برنامه ، مس سی بمل ماژور از موتسارت و همچنین اجراهای قطعات محلی و کلاسیک به صورت سولو و دوئت اجرا خواهد شد .
از دیگر برنامه های این کنسرت ، معرفی استعدادهای درخشان موسیقی است که از این پس در هر کنسرت این گروه به مخاطبان ارائه خواهد شد و بعد از آن نیز چند قطعه از هنرمند معرفی شده برای تماشاگران اجرا می شود. در این کنسرت نیز به معرفی مازیار کاشیان پیانیست جوان خواهد پرداخت که برخی از آثار او نیز اجرا می شود.
در کنار علیرضا شفقی‌نژاد بعنوان رهبر گروه کر فیلارمونیک ایران ، در این اجرا حدود 70 خواننده حضور دارند و همچنین افسانه جابری(مدیر گروه) و الوین آوانسیان(کنسرت مایستر و نوازنده پیانو) وی را همراهی خواهند کرد.
کنسرت گروه کر " فیلارمونیک ایران " 7 ، 8 و 9 بهمن ماه، ساعت 20 در تالار رودکی برگزار می شود و علاقمندان جهت تهیه بلیت می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار