انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های استان برگزار می شود

خبرگزاری پانا: سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری کرمانشاه از برگزاری انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در روز 7 بهمن خبر داد.

کد مطلب: ۳۰۵۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛ امیر بابایی در این باره افزود: مدتی است قصد برگزاری انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های استان را داریم تا اینکه در آخرین جلسه شورای فعلی، تصمیم گیری شد که در روز 7 بهمن این انتخابات برگزار شود.

وی ادامه داد: تعداد اعضای شورای هماهنگی از 5 نفر به 7 نفر افزایش می یابد که این اعضا شامل مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری به عنوان دبیر، 5 نفر از مدیران روابط عمومی های ادارات و دستگاه های استان به انتخاب اعضا و یک نفر از مدیران روابط عمومی های شرکت های بخش خصوصی در استان به انتخاب همین افراد می باشد و دو نفر نیز به عنوان علی البدل خواهند بود.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری مدت زمان فعالیت شورای هماهنگی را سه سال ذکر کرد و گفت: انتخاب شوندگان از میان مدیران روابط عمومی ها خواهند بود و انتخاب کنندگان نیز از هر اداره شامل مدیر روابط عمومی به علاوه یک نفر از کارشناسان روابط عمومی است.

بابایی همچنین از روابط عمومی های استان درخواست نمود برای اطلاع از شرایط انتخابات و حضور در آن، به پورتال استانداری مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار