در چهاردهمین دوره مسابقات هندبال زنان آسیا؛

تیم ملی هندبال بانوان ایران چهارمین شکست را پذیرا شد

خبرگزاری پانا: لحظاتی قبل و در روز آخر رقابت های مقدماتی چهاردهمین دوره مسابقات هندبال زنان آسیا، تیم ملی هندبال بانوان کشورمان مقابل تایوان تیم پنجم گروه نخست شکست خورد.

کد مطلب: ۲۹۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، لحظاتی قبل و در روز آخر رقابتهای مقدماتی چهاردهمین دوره مسابقات هندبال زنان آسیا، تیم ملی هندبال بانوان کشورمان با ارائه یک بازی ناهماهنگ و پرانتقاد مقابل تایوان تیم پنجم گروه نخست با نتیجه 29 بر 25 شکست خورد و از رسیدن به یکی از رده های پنجم تا هشتم باز ماند.

ب ا ثبت این نتیجه و چهارمین شکست ملی پوشان هندبال ایران این تیم در گروه نخست به عنوان پنجم دست پیدا کرد و باید برای رسیدن به یکی از عناوین نهم تا دوازدهم روز جمعه ساعت 8 صبح به وقت ایران و 12 به وقت محلی رودرروی تیم ششم گروه دوم یعنی کویت قرار گیرد که تاکنون در چهار مسابقه 266 گل دریافت کرده است.

برد محتمل ایران مقابل کویت این تیم را روز شنبه ساعت 13 به وقت ایران به مصاف برنده دیدار تیم های ترکنمستان و اندونزی خواهد برد تا تیم پیروز به عنوان نهم رقابت ها دست پیدا کند.

تیمهای کره جنوبی، چین، ژاپن و قزاقستان بعد ازظهر روز جمعه 24 آذرماه برای رسین به دیدار نهایی تلاش می کنند و تیم های ازبکستان، تایوان، هندوستان و کره شمالی هم برای دست یابی به سکوهای پنجم تا هشتم تلاش خود را از همان روز جمعه آغاز خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار