فرماندار اردبیل خبر داد:

اختصاص 800 میلیون تومان برای عملیات گازرسانی به 3 روستای اردبیل

خبرگزاری پانا:فرماندار اردبیل گفت: 800 میلیون تومان اعتبار برای عملیات گازرسانی به سه روستای شهرستان اردبیل اختصاص یافته است.

کد مطلب: ۲۹۳۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، جواد پاریادزنجانی در آیین کلنگ‌زنی عملیات گازرسانی به سه روستای اردبیل اظهار داشت: با گازرسانی به این سه روستا 192 خانوار از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد و 185 انشعاب به خانواده‌ها واگذار خواهد شد.

وی از اختصاص 800 میلیون تومان به این پروژه گازرسانی خبر داد و افزود: پیمانکار این پروژه مشخص شده و متعهد شده در 270 روز آینده به بهره‌برداری برسد.

فرماندار اردبیل خواستار مدیریت انرژی و استفاده از انرژی پاک به نحو مطلوب شد و گفت: باید در مهندسی ساختمان‌ها تجدیدنظر شده و همچنین الگوی مصرف و صرفه‌جویی باید متناسب با شرایط تغییر یابد تا به نحو مطلوب از این نعمت خدادادی استفاده کرد.

عبداللهی، معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان اردبیل نیز از روند گازرسانی به روستاهای استان اردبیل به ویژه مرکز استان گزارشی ارائه کرد و خواستار همکاری مردم در زمینه ارائه خدمات مطلوب به روستاییان شد.

در این مراسم عملیات گازرسانی به سه روستای پیرآلقر، الماس کندی و روشنق از روستاهای تابعه بخش مرکزی شهرستان اردبیل آغاز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار