نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس:

شکوفایی اقتصادی، صنعتی و کشاورزی را از مطالبات مردم برشمرد

نماینده مردم علی‎آباد کتول در مجلس تکمیل عملیات اجرایی جاده علی‌آبادکتول به شاهرود را از مهمترین مطالبات مردم این شهرستان از رئیس‎جمهور ذکر کرد.

کد مطلب: ۲۸۸۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا: رحمت‎الله نوروزی گفت: جاده علی‎آبادکتول و شاهرود از دولت ششم مورد توجه دولتمردان قرار گرفت و به تازگی 101 نماینده مجلس شورای اسلامی با تقدیم نامه‎ای به رئیس‎جمهور خواستار تکمیل این جاده شدند.

وی ابراز امیدواری کرد یکی از ره‌آوردهای هیئت دولت به گلستان تکمیل هشت کیلومتر باقی مانده از جاده علی‎آباد کتول به شاهرود باشد.

نماینده مردم شهرستان علی‎آباد کتول در مجلس شورای اسلامی؛ شکوفایی اقتصادی، صنعتی و کشاورزی را از دیگر مطالبات مردم برشمرد و گفت: حضور هیئت دولت در گلستان می‎تواند برکات زیادی داشته و گره مشکلات را باز کند.

نوروزی بیان کرد: گلستان حدود 15 سال از استان مازندران جدا و مستقل شده است اما با مشکلات عدیده‎ای روبرو است، این شهرستان با دارا بودن مواهب طبیعی و خدادادی ظرفیت‎های خوبی دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد تا به شکوفایی برسد.

حضور دولتمردان در نقاط مختلف کشور یکی از برکات نظام است

امام جمعه شهرستان علی‎آباد کتول حضور دولتمردان را در نقاط مختلف کشور یکی از برکات نظام اسلامی برشمرد.

حجت‎الاسلام سیدمهدی موسوی ابراز امیدواری کرد حضور دولت کریمه در این منطقه باعث رونق در زمینه‎های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی شود.

وی تصریح کرد: گلستان مطالبات متعددی دارد که باید به طور کلان مورد بررسی قرار بگیرد که در سایه این توجه منطقه علی‎آباد کتول نیز از این برکات بهره‎مند خواهند شد.

موسوی با بیان اینکه مسئولان باید مسائل و مشکلات را به طور دقیق احصاء و به هیئت دولت ارائه کنند، گفت: مردم در بخش‎های دامداری و کشاورزی مشکلات زیادی دارند که توجه دولتمردان سبب می‎شود آنها از مشکلات فارغ شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار