همایش بصیرتی بسیجیان مخابرات خراسان شمالی برگزار شد

خبرگزاری پانا:به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج و گرامیداشت سالروز تشكیل بسیج مستضعفین ،چهارمین فصل گردهمایی بصیرتی بسیجیان مخابرات خراسان شمالی درساختمان ستادی این شركت برپا شد.

کد مطلب: ۲۸۶۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،این نشست با حضور مدیران مخابرات استان و جمعی از كاركنان بسیجی این شركت با سخنرانی وحیدی ، مدیر كل سیاسی - امنیتی استانداری استان به عنوان هادی سیاسی تشكیل شد.

وحیدی در این همایش با اشاره به هفته بسیج و نام گذاری 5 آذر به عنوان روز بسیج مستضعفین توسط امام خمینی (ره) ،گفت:امام راحل ، انقلاب اسلامی را در مسیر سلسه حركت انبیاء شكل داد و هدف ایشان جزء در جهت احیاء شریعت نبوی نبوده است.

وی افزود ،بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی ایران به دنبال ایجاد افقی جدید در مقابل دید ملت بود تا دید جامعه را از محدوده مسائل مادی فراتر برده و افقی روشن در راستای آزادگی و عزت در برابر دیدگان مسلمانان جهان قرار دهد.

مدیر كل سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی تصریح كرد :ملت بسیجی ایران اسلامی در عرصه های مبارزه با استكبار جهانی نمونه و الگویی بارز برای مظلومان و ستمدیدگان بوده و همواره با توان بالا و هوش سیاسی خود همواره در معادلات سیاسی جهان نقش آفرینی میكنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار