برگزاری همایش بصیرتی مربیان و فرهنگیان فاروج

فاروج(پانا)- همایش بصیرتی با حضور جمعی از مسئولین، مربیان و فرهنگیان فاروج با عنوان دشمن شناسی بعد از شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در محل سالن اجتماعات شهدای دانش آموز این شهرستان برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۰۲۴۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش بصیرتی مربیان و فرهنگیان فاروج

یکی از کارشناسان عالی تحلیل سیاسی مشهد مقدس در این همایش گفت: انقلاب اسلامی بر اساس سه پایه ی مکتب، مردم و رهبری شکل گرفت.

حسین عباسیان با اشاره به پیامی از حضرت امام (ره) افزود: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: من از آموزش و پرورش می خواهم که شیربچه گانی را تربیت کنند که در مقابل رژیم صهیونیستی و آمریکا بایستند.

وی در ادامه با بیان اینکه وصیت نامه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دفاع از ولایت است اظهار کرد: خط قرمز سردار انقلابی، انقلابی گری، دغدغه های انقلابی،اراده، تفکر، روش و مواضع انقلابی اش بود.

عباسیان گفت: نقشه دشمنان ایجاد فشارهای روانی، اقتصادی و عملی، مأیوس نمودن، مخدوش سازی به عوامل ماندگاری انقلاب، منفعل سازی و بی تفاوت کردن مردم است و گاهی عدم زمان شناسی و بی تفاوتی و منفعل بودن، اثرات جبران ناپذیری را موجب می شود و ما باید تکلیف خود را در هر موقعیت بدانیم چیست؟ و روش انقلابی یاوران انقلاب باید دشمن کورکن باشد و به فرمایش مقام معظم رهبری در بیان مواضع انقلابی خود، رودربایستی، ترس و خجالت را باید کنار بگذاریم.

وی در پایان در رابطه با آسیب های انتخابات، دشمن شناسی و نیز راه های مقابله با دشمن، مطالبی را ارائه بیان نمود.

مسئول بسیج فرهنگیان شهرستان فاروج نیز در حاشیه برگزاری این همایش در رابطه با اهمیت شرکت در انتخابات گفت: جامعه فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان با شور و شعور سیاسی در دوم اسفندماه سال جاری نقش آفرینی خواهند نمود.

علی اکبر نیازی افزود: مطالبات جامعه فرهنگی و دانش آموزی در انتخابات از نامزدهای شرکت کننده تشکیل مجلسی قوی، پویا و انقلابی است که در آن آموزش و پرورش و برنامه های آن که یکی از مهمترین مؤلفه های رشد پایدار کشور است و از اولویت های ویژه ای برخوردار است و قوانینی که تصویب می شود منجر به رشد و ترقی این حوزه خواهد شد.

وی یکی دیگر از مسائل مهم کشور را رفع موانع تولید و فراهم آوردن امکان اشتغال برای نیروی جوان و مولِّد عنوان نمود.

قرائت قرآن توسط قاری عزیز آقای احمد دولتیان، پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، بیان خیرمقدم و خوش آمدگویی به میهمانان و شرکت کنندگان توسط آقای محمد صنعتی معاون اداری و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش فاروج، اجرای گروه سرود دبیرستان پسرانه شبانه روزی ولایت دانش آموزان عرفان استادی مقدم، صادق جان فرمان، امیر جوانمرد، یاسین حکیم زاده، امیر حسین سلیمان نژاد، حسن شفیعی، امیر رضا عابدزاده، رضا عبدی، امیر محمد کاظمیان، علی محمد محمودی، ابوالفضل نامدار مقدم، علیرضا مهرافروز، احمد رضا ولی نژاد به مدیریت آقای براتعلی صدیقی و به سرپرستی آقای حسن آرتا، قرائت دکلمه توسط مجری آقای حسن حکیم زاده و پذیرایی از دیگر برنامه های این همایش بصیرتی بود.

این همایش توسط کانون بسیج فرهنگیان و با همکاری و مشارکت اداره آموزش و پرورش و سپاه ناحیه شهرستان فاروج برگزار گردید و در پایان ساعات حضور شرکت کنندگان در این همایش به عنوان ضمن خدمت فرهنگ بسیج جهت آنان در سامانه ltmsثبت گردید.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار