رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

حذف قوانین دست و پاگیر اجرایی، یکی از راه های تحقق اقتصاد مقاومتی

خبرگزاری پانا: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حذف قوانین دست و پاگیر خصوصا قوانین اجرایی که مربوط به مجلس شورای اسلامی است باعث هموار نمودن راه تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی می شود.

کد مطلب: ۲۸۲۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اولین همایش ملی ـ منطقه ای تحقق اقتصاد مقاومتی، علاءالدین بروجردی با بیان این که قوانین خصوصا قوانین عرصه اجرائی موجود در کشور مانعی بر سر راه تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی است، افزود: کشور در حال حاضر به لحاظ قوانین موجود شرایط تحقق اقتصاد مقاومتی را ندارد.لازم است باید با به کار بستن تدابیر رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی ضربات تحریم را خنثی کنیم.

بروجردی با اشاره به امکانات محدود دولت گفت: دولت در حال حاضر تنها قادر به انجام پروژه های زیربنایی است که در این عرصه نیز برای تحول سریع و جبران عقب ماندگی ها نیازمند جذب سرمایه گذار خارجی و ایرانیان خارج از کشور هستیم که جذب آنان با توجه به اینکه این افراد صدها میلیارد دلار سرمایه در اختیار دارند، می تواند کمک مهمی به دولت باشد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برای ورود به بخش پروژه های زیربنایی و تحولات اقتصادی ، ایجاد امنیت مالی و حمایت از سرمایه گذاران داخلی می تواند در جذب سرمایه گذاران خاجی موثر باشد و زمینه را برای حضور آنان در کشور فراهم کند.

بروجردی ضمن اشاره به وجود افراد کج رو در بستر اقتصادی خواستار برخورد با این افراد شد و تاکید کرد: همیشه افرادی کج رو در بستر اقتصادی وجود دارند که باید استفاده از سازوکارهای نظارتی اقتصادی در کشور مانند وزارت اطلاعات، دیوان محاسبات و سازمان بازرسی به شدت با این افراد برخورد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی همایش ملی منطقه ای ـ راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی، این همایش توسط جوانان آرمانگرا و همکاری مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی 29 و30آبان ماه در مشهد مقدس برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار