اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم خوی در هفته بسیج

خبرگزاری پانا: فرمانده سپاه خوی از اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم خوی در هفته بسیج خبر داد.

کد مطلب: ۲۸۲۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمدباقر اعلایی در نشست خبری که در سالن جلسات سپاه خوی برگزار شد، اظهار داشت:ازخودگذشتگی‌ها و ایثارهای رزمندگان سبب شد اکنون در آرامش به حیات خود ادامه دهیم و امروز گوشه‌ای از زحمات آنها را پاسخگو هستیم.

وی افزود: در شرایط نیمه سخت از بسیجیان گردان‌ها به صورت تمام وقت و نیمه وقت استفاده می‌کنیم تا طی تلاش‌های شبانه‌روزی آرامش را به مردم هدیه کنیم.

فرمانده سپاه خوی گفت: در دو مقطع زمانی، قبل و حین هفته بسیج برنامه‌های مختلفی را از طریق سپاه خوی انجام می‌دهیم.

این مسئول تصریح کرد: راه‌اندازی ستاد گرامیداشت هفته بسیج، دیدار مسئولان و فرماندهان سپاه شهرستان با امام جمعه، تشریح برنامه‌های بسیج در شورای اداری، برگزاری نمایشگاه افزایش جمعیت، افتتاح خانه عالم و غسالخانه روستایی با اعتبار 740 میلیون دلار از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در این هفته برگزار می‌شود.

اعلایی ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات فوتسال، تنیس روی میز و دوچرخه‌سواری، همایش 10 هزار نفری بسیجیان شهرستان و اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم از جمله برنامه‌های مد نظر سپاه خوی است.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی اباعبدالله الحسین(ع) متذکر شد: 20 میلیارد ریال اعتبار در سال 93 برای محرومیت‌زدایی در مناطق نیازمند تخصیص داده شده است و عملیات ساخت 29 خانه بهداشت با مساعدت کامل سپاه خوی خارج از اعتبار تخصیص یافته که توسط بسیج سازندگی درحال اجرا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار