در قالب برنامه نبض زندگی انجام شد؛

استقرار تیم‌های‌ پزشکی استان یزد در مناطق کم‌برخوردار سیستان و بلوچستان

چابهار (پانا) - تیم‌های پزشکی عمومی و تخصصی به همراه تیم‌های خدمات رسان از استان یزد با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، سپاه الغدیر و سازمان بسیج جامعه پزشکی به مدت سه روز در مناطق کم برخوردار بخش پلان از توابع شهرستان چابهار ارائه خدمت می‌کنند.

کد مطلب: ۱۱۶۹۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
استقرار تیم‌های‌ پزشکی استان یزد در مناطق کم‌برخوردار سیستان و بلوچستان

مسئول تیم پزشکی بسیج جامعه پزشکی استان یزد در گفت و گو با پانا اظهار کرد: این تیم‌های اعزامی در قالب برنامه پویش نبض زندگی در 2 بخشِ ارائه خدمات بهداشتی و درمانی با حضور تیم های عمومی و تخصصی سازمان بسیج جامعه پزشکی و توزیع بسته های بهداشتی با پیوست ویروس کرونا فعالیت می‌کنند.

سعید ذاکری توزیع داروی رایگان، تزریقات و پانسمان، ارائه خدمات مشاوره‌ای و هماهنگی جهت حضور سایر گروه های جهادی اعم از اقتصادی، عمرانی و... را از جمله فعالیت‌های این تیم‌ها دانست و افزود: خدمات تخصصی تیم‌های پزشکی در زمینه‌های زنان و زایمان، داخلی، اطفال و تیم سیار پزشک عمومی نیز کار غربالگری فشار خون، ارائه آموزش‌های پیشگیری و مقابله با کرونا، تب سنجی را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه خدمات این تیم های اعزامی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: نیروهای جهادی در هر مقوله ای وارد کار شدند به عنوان یک رکن مهم، نقش اساسی داشتند.

خبرنگار: محمد سعید جدگال

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار