برگزاری مرحله اول کلاس های کارگاهی ویژه معلمان ابتدایی لرستان

خبرگزاری پانا:معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان گفت: مرحله اول کلاس های کارگاهی معلمان دوره ابتدایی با محورهای نقد و بررسی کتب درسی، شیوه های فعال تدریس ، ارزشیابی کیفی و توصیفی و ... ، با حضور مدرسین مجرب استانی در حال اجرا می باشد.

کد مطلب: ۲۷۷۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا،توکلی بیان داشت : آموزش و پرورش به عنوان نهادى اجتماعى، نقش عمده‏اى در آموزش نسل‏هاى یک جامعه و همچنین رشد و توسعه یک کشور دارد؛ از این‏رو، کارگاه‏هاى آموزشى مى‏توانند نقش اساسى در کیفیت آموزش داشته باشد.
وی افزود : کارگاه‏هاى آموزشى یکى از راه‏هاى ایجاد تعهد و تخصص، افزایش دانش شغلى، اطلاعات عملى و اجتماعى، نوآورى، نوسازى و بالا بردن سطح کارایى معلمان است و دوره‏هاى کارگاه‏هاى آموزشى در متون علمى سازمان‏ها به عنوان یکى از عوامل رشد و به‏ روز کردن اطلاعات کارکنان مطرح مى‏شود.
توکلی اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین ، ارتقاء سطح حرفه ای معلمان و آشنایی آنان با شیوه های فعال و نوین تدریس اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی ابتدایی طبق برنامه زمانبندی شده از ابتدایی سال تحصیلی با توجه به نظرسنجی به عمل آمده از معلمان در خصوص ارائه اولویت های در نظر گرفته شده جهت ارائه در کلاس با حضور مدرسین و سرگروههای آموزشی استان و شهرستان و مناطق اقدام به برگزاری مرحله اول کارگاههای آموزشی نموده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار