از مدال آوران مسابقات آسیایی و پاراآسیایی تجلیل می‌شود

خبرگزاری پانا : سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر گفت: ورزشکاران بوشهری در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی با کسب مدال‌های رنگارنگ موجب افتخار کشور و استان بوشهر شدند که ازآنان تجلیل می‌شود .

کد مطلب: ۲۷۴۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر دکترسیداسماعیل موسوی در آیین استقبال از ورود ورزشکارن مدال‌آور پاراآسیایی بوشهری با بیان اینکه شما قهرمانان سبب شدید پرچم پرافتخار ایران اسلامی بارها درکره جنوبی به اهتزار در آید گفت: ورزشکاران به عنوان سفیران ایران اسلامی اقتدار ایرانیان رزا در صحنه‌های مختف ورزشی به منصه ظهور گذاشتند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران از افتخارات نظام اسلامی ایران هستند تصریح کرد: ورزشکاران بوشهری در مسابقات پاراآسیایی دین خود را به ورزش کشور ادا کرده و اقتدار و خلاقیت خود را نشان دادند.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر با بیان اینکه 17 ورزشکار بوشهری در مسابقات پاراآسیایی اینچئون حضور داشتند، خاطرنشان کرد: حاصل تلاش این ورزشکاران 12 مدال رنگارنگ این مسابقات بود که سبب مباهات و افتخار ایرانیان به ویژه مردم و مسئولان استان بوشهر شد.

دکترموسوی با بیان اینکه از ورزشکاران مدال‌آور این مسابقات تجلیل می‌شود گفت: قبل اعزام این عزیزان از ورزشکاران تجلیل شد و این نشان دهنده حمایت استاندار ومسئولان استان از ورزشکاران است.

وی افزود: از این ورزشکاران در مراسم ویژه‌ای تجلیل می‌شود.
وی با اشاره به اینکه استانداربوشهر توجه ویژه‌ای به زیرساخت‌های ورزشی دارد بیان کرد: توسعه ورزشگاهها و سالن‌های ورزشی از مهم‌ترین تاکیدات استاندار بوشهر که در این راستا اقدامات مهمی در دست انجام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار