عملکرد مدال آوران پاراآسیایی همدان درخشان بود

همدان (پانا) - سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان گفت: عملکرد مدال آوران همدانی در بازی های پاراآسیایی 2018 اندونزی درخشان بود.

کد مطلب: ۸۷۶۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
عملکرد مدال آوران پاراآسیایی همدان درخشان بود

ابوالقاسم الماسی در آیین تجلیل از مدال آوران پاراآسیایی همدان اظهار داشت: این ورزشکاران با وجود محدودیت ها توانستند نتایج بسیار خوبی را در میدان مهم پاراآسیایی کسب کنند.
وی اضافه کرد: افتخارآفرینی برای کشورمان توسط ورزشکاران در میادین بین المللی از اهمیت و جایگاه مهمی برخوردار است به ویژه اینکه در بخش معلولان و جانبازان حضوری موفق داشته ایم.
الماسی این قهرمان پروری و مدال آوری را الگویی مناسب برای ترغیب سایر ورزشکاران خاص برای حضور در عرصه های ورزشی دانست و گفت: اعتماد به نفس، تلاش و توانمندی این ورزشکاران باعث کسب مدال های رنگارنگ شده است و مایه مباهات برای نظام و جامعه هستند.
سرپرست معاونت سیاسی استانداری همدان خاطرنشان کرد: ورزشکاران خاص سفیران ایران اسلامی در پاراآسیایی بودند و با مدال آوری های رنگارنگ کشورمان را در این عرصه از رقابت ها سربلند کردند.
وی حمایت از ورزشکاران معلول و جانباز را مهم دانست و گفت: تداوم این حمایت ها منجر به درخشش بیشتر ورزشکاران خواهد شد.
الماسی سطح مدال آوری ورزشکاران همدانی در میادین بین المللی را مطلوب دانست و گفت: این موفقیت نشان از توان و قدرت ورزش استان در آوردگاه بین المللی است.

** ورزش در دولت تدبیر و امید پیشرفت قابل توجهی داشت
مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این آیین گفت: ورزش کشور در دولت تدبیر و امید و نیز حمایت نمایندگان مردم در مجلس رشد و پیشرفت قابل توجهی داشته است.
رسول منعم افزود: کسب مدال های رنگارنگ فراملی نشان از توجه دولت و مجلس برای فراهم کردن نیازهای قهرمانان ورزشی در رسیدن به جایگاه های برتر را دارد.
وی اضافه کرد: ورزش در استان همدان به لحاظ فضای ورزشی، قهرمانی و همگانی نیز از جایگاه بسیار مطلوبی برخوردار است و در بخش ورزشکاران خاص از رشد قابل توجهی مواجه هستیم.
منعم با اشاره به موفقیت کاروان ورزش همدان در رقابت های پاراآسیایی 2018 اندونزی بیان کرد: در این رقابت ها چهار ورزشکار اعزامی داشتیم و سه نشان طلا و یک نقره کسب کردیم.
وی افزود: سه مدال طلای کسب شده در رشته دو ومیدانی نابینایان و نشان نقره در رشته والیبال نشسته بانوان به دست آمد.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: امسال بهترین دوره را از لحاظ مدال آوری در بازی های آسیایی و پاراآسیایی داشتیم و در جمع بهترین های کشور به لحاظ مدال آوری قرار گرفتیم.
در این آیین از وحید علی نجیمی، حمید اسلامی و زهرا نجاتی عارف دارندگان مدال و نیز همراهان دونده و 2 تن از مربیان تیم های ملی دو ومیدانی نابینایان و والیبال نشسته بانوان حاضر در مسابقات پارا آسیایی 2018 جاکارتا با اهدای جوایز نقدی تجلیل شد.
چهار ورزشکار جانباز و معلول از استان همدان در بازی های پارا آسیایی 2018 جاکارتا حضور داشتند که توانستند در این مسابقات سه نشان طلا و یک نقره کسب کنند.
بازی های پاراآسیایی 2018 اندونزی مهرماه امسال در شهر جاکارتا برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار