رئیس شعبه آبشار عاطفه های خمین در گفت و گو با پانا:

دلجویی از نیازمندان و محرومیت زدایی از اهداف اصلی آبشار عاطفه ها می باشد

خبرگزاری پانا: رئیس شعبه آبشار عاطفه های خمین با تاکید بر کمک به رفع محرومیت در سطح کشور و دلجویی از افراد نیازمند گفت: شناسایی نوع نیازمندی ها و محرومیت های موجود در مناطق گوناگون، کمک به ایجاد، احداث و تجهیز فضاهای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و درمانی در مناطق محروم، کمک به ایجاد اشتغال و رفع مشکلات معیشتی و جلب مشارکت های مردمی از اهداف اصلی سازمان مردم نهاد خیریه ی آبشار عاطفه ها است.

کد مطلب: ۲۵۶۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد

مریم رمضانی در گفت و گو با خبرنگار پانا، با اشاره به خانواده های تحت پوشش این سازمان افزود: 450 خانوار خانواده تحت پوشش این نهاد مردمی قرار دارند که شامل بیماران صعب العلاج، خانواده های بی سرپرست و بد سر پرست، زنان مطلقه ها، افراد از کار افتاده، عام و خانواده های سادات می شوند.

وی ادامه داد: همچنین تعداد ایتام زیر 18 سال تحت پوشش سازمان 19 نفر هستند که تاکنون فقط 6 نفر دارای حامی هستند و مابقی آنها حامی ندارند.

رئیس شعبه آبشار عاطفه های شهرستان خمین تصریح کرد: این موسسه برنامه های هنری شامل معرق کاری و پیکر تراشی را برای مددجویان خود در نظر گرفته است که پس از جمع آوری این آثار در نمایشگاهی در معرض فروش قرار خواهد گرفت و تمام مبالغ جمع آوری شده آن برای مددجویان هزینه خواهد شد.

رمضانی با اشاره به دهه ی کرامت و سالروز روز میلاد ثامن الحجج (ع) اظهار داشت: به همین مناسبت 14 کمک هزینه ی جهیزیه برای نو عروسان بی بضاعت از سوی آبشار عاطفه ها تهیه شده است.

وی خاطرنشان کرد: این کمک هزینه ها در قالب جشنی که با حضور عموم مردم در مسجد قمر بنی هاشم(ع) برگزار می شود به افراد مورد نظر اهدا خواهد شد.

رئیس شعبه آبشار عاطفه های شهرستان خمین گفت: کمک جهیزیه ها برای هر نو عروس مبلغ 5 میلیون ریال وجه نقد است که به آنها اهدا خواهد شد و امیدواریم به لطف خیرین و نیکوکاران شهرستان این کمک ها افزایش پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار