نماینده یونیسف در ایران:

باید بین تبلیغات رسانه ای و عرضه کالاهای پزشکی تعادل به وجود آید

خبرگزاری پانا: دکتر منیر صفی الدین گفت: باید بین تبلیغات رسانه ای و عرضه کالاهای پزشکی در حوزه سلامت تعادل به وجود آید و در این زمینه کارشناسان هر دو حوزه به نتایج قابل ارائه برسند.

کد مطلب: ۲۴۵۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، دکتر منیر صفی الدین، ظهر امروز در همایش سلامت و رسانه در شیراز اظهار داشت: تبلیغات رسانه ای گسترده ای برای فروش کالاها انجام می شود که برخی از این تبلیغات مخل سلامت جامعه است.
نماینده یونیسف در ایران افزود: تداخل بین منفعت طلبی رسانه ای و بازاریابی کالاها در حوزه سلامت از جمله مواردی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و به صورت علمی به آن پرداخت.
صفی الدین با بیان اینکه تعارض با محیط زیست نیز در کارکردهای رسانه ای مورد توجه و اهمیت است گفت : متاسفانه در این زمینه ما صدمات فراوان خورده ایم و محیط زیست نیز از تبلیغات رسانه ای آسیب فراوان دیده است .
نماینده سازمان یونیسف صندوق کودکان ملل متحد(UNICEF) در ایران ابراز داشت : تبلیغات برای مصرف الکل و سیگار در کشورهای غربی از جمله مواردی است که به سلامت انسان و جامعه صدمه می زند ولی متاسفانه این قبیل تبلیغات با شدت در رسانه ها در جریان است .
صفی الدین گفت : باید بین تبلیغات رسانه ای و عرضه کالاهای پزشکی در حوزه سلامت تعادل به وجود آید و در این زمینه کارشناسان هر دو حوزه به نتایج قابل ارائه برسند.
وی گفت : در بسیاری از تبلیغات حق انتخاب از مشتری و مخاطب گرفته می شود گفت : هجوم تبلیغات رسانه ای در این زمینه باعث می شود که مشتری نتواند تصمیمی عاقلانه ودرست بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار