با هدف بررسی دستورالعمل اجرایی:

جلسه ستاد اوقات فراغت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل تشکیل شد

خبرگزاری پانا: جلسه ستاد اوقات فراغت استان اردبیل با هدف بررسی دستورالعمل اجرایی فعالیت‌های تابستانی سال 93 و ظرفیت‌های موجود برای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در دفتر مدیر کل تشکیل شد.

کد مطلب: ۲۳۴۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، دکتر سپهری مدیر کل آموزش و پرورش استان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در خصوص اهمیت غنی سازی اوقات فراغت، استفاده بهینه از ظرفیت‌های سایر سازمان‌ها و ادارات و خودیاری به منظور کاهش بار مالی آموزش و پرورش تاکید کرد.

محمود مشکی سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی استان، اهداف این جلسه و برنامه های اوقات فراغت را تلاش برای رشد همه جانبه شخصیت دانش‌آموزان عنوان نموده و اشاره کرد: چون جنس تربیت اکتشاف است نه اختراع، باید زمینه های مناسبی با فعالیت‌های اوقات فراغت برای دانش آموزان خلق کرد تا استعداد بالقوه‌ای که خداوند در فطرت و نهاد انسان ودیعه نهاده به بالقوه تبدیل و کشف گردد.

وی افزود: فعالیت‌ها در اوقات فراغت باید سه ویژگی، نیاز محور بودن، مهارت افزایی کردن و نگاه جامع بخشی، فرابخشی را داشته باشد و در غنی سازی اوقات فراغت همسویی و همگرایی بین خانواده‌ها، رسانه‌ها و دیگر ارگان‌های متولی این امر انجام گیرد تا برنامه‌ها و فعالیت‌های این حوزه بتواند پاسخگوی نیازهای آنی و آتی دانش آموزان باشد.

داود نورزاد رییس اداره فعالیت های اردویی، فرهنگی، هنری ضمن تشریح دستورالعمل اجرایی اوقات فراغت دانش آموزان همکاری ادارات را طبق برنامه‌های اعلامی خواستار شد و پس از تبادل نظر تصمیمات لازم در خصوص خودگردانی مراکز تابستانی، اعزام دانش آموزان به مسابقات قرآن، معارف اسلامی، جشنواره‌های فرهنگی، هنری و ورزشی، اردوهای دانش آموزی، با توجه به تعداد پایگاه‌ها، تنوع رشته‌ها و چگونگی تشکیل کلاس‌ها و زمان شروع و خاتمه فعالیت‌ها اتخاذ گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار