معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل خبرداد:

پیش بینی 350 پایگاه اوقات فراغت در تابستان 97

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل با بیان اینکه طرح اوقات فراغت فرصتی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است، از پیش بینی 350 پایگاه اوقات فراغت در تابستان 97 خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۱۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
پیش بینی 350 پایگاه اوقات فراغت در تابستان 97

مصطفی کافی در جمع مدیران و روسای آموزش وپرورش مناطق و نواحی استان، با اشاره به اینکه اردوهای آموزشی و تربیتی یک فعالیت عملی است که تاثیرات مثبت آن در رفتار دانش آموزان انکار ناپذیر است، گفت: یک روزاردو معادل یکصد ساعت کلاس آموزشی است.

وی با تاکید بر استفاده از افراد رفتار شناس و خبره در اردوهای دانش آموزی خاطر نشان ساخت: باید از حضور کارشناسان و مربیانی که نیاز دانش آموزان را بشناسند و رفتارشان اثر بخشی بیشتر داشته باشد در اردوهای دانش آموزی بهره جست.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان در ادامه خواستار مشارکت نهادهای فرهنگی و اولیای دانش آموزان در آیین افتتاح اوقات فراغت مناطق و نواحی شد و خاطر نشان ساخت: هم سویی اولیا و نهادهای فرهنگی منجر به حمایت های معنوی و مادی آنان خواهد شد و ما را در هر چه بهتر برگزار کردن اردوها و برنامه های فرهنگی یاری خواهد کرد.

کافی از اجرای 165 برنامه عملیاتی در قالب طرح اوقات فراغت و اردوهای شهرستانی، استانی و کشوری خبر داد و تصریح کرد: 1 هزارو 172 کلاس آموزشی در پایگاه های تابستانی مناطق و نواحی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: پیش بینی می شود 93 هزار دانش آموز بدون تکرار در پایگاه های تابستانی امسال حضور داشته باشند، که نسبت به سال گذشته افزایش چشم گیری را نشان می دهد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان از فعالیت اردوگاه های تابستانی شهرستان های پارس آباد، خلخال، لاهرود، نمین و نواحی یک و دو در تابستان 97 خبر داد.

کافی همچنین به نهادینه کردن و رعایت ضوابط و مقررات اخلاقی و تربیتی در برنامه های آموزشی و فرهنگی تاکید کرد .

وی استفاده از ظرفیت های سازمان دانش آموزی در طرح اوقات فراغت را خاطر نشان ساخت و بیان کرد: زمینه ای را فراهم آورده ایم تا در آینده نزدیک اعضای مجمع شورای دانش آموزی با مدیرکل آموزش و پرورش نشست صمیمی داشته باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان با اشاره به اهمیت نمون برگ های 6 و 7 در بحث هدایت تحصیلی یادآوری کرد: ارسال دقیق نمرات دانش آموزان از سامانه دانا به پورتال همگام جهت صدور برگ های 6و7 هدایت تحصیلی در نیمه اول تیرماه، انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار