جلسه کارشناسان امور زنان شهرستان ها به منظور برنامه ریزی های کارگروه تخصصی زنان برگزار شد

خبرگزاری پانا: اولین جلسه کارشناسان امور زنان شهرستان ها در سالن اجتماعات اداره کل آموزش وپرورش استان گلستان برگزار شد.

کد مطلب: ۲۲۷۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان اولین جلسه کارشناسان امور زنان شهرستان ها به منظور برنامه ریزی های کارگروه تخصصی زنان و تبادل نظر و ارایه راهکار های حوزه امور زنان تشکیل شد.

قربان رایجی مشاور مدیر کل و رییس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی در ارتباط با برنامه ریزی در حوزه امور زنان با تدوین اهداف واستراتژی ومشخص کردن نقاط ضعف وقوت، افزود: آسیب شناسی به کمک ماتریس«swit» کمک می کند تا قوت ها ،فرصت ها، ضعف ها وتهدید ها مشخص گردد.

ایشان 4 شاخص اهداف رفتاری را کیفیت،کمیت، هزینه وزمان بیان نموده و افزود: در برنامه ریزی به این 4 شاخص توجه شود .شاخص های وضع موجود و شاخص های وضع مطلوب را با توجه به موقعیت مکانی در نظر گرفته و از قوت ها استفاده کرده تا تهدیدها از بین برود. بهره جویی از این روش را استراتژی st می نامند.

محبوبه شاه حسینی مشاور امور زنان هدف از تشکیل این جلسات را بررسی مسایل و مشکلات حوزه امور زنان در شهرستان ها با آسیب شناسی منطقه ای و ارایه راهکار های مناسب و همچنین برگزاری کیفی طرح های امور زنان بیان نمود.

شاه حسینی ضمن بیان دو طرح ملی - ارتقا بهداشت سلامت جسمی و روانی و تحکیم باور های دینی ، گفت:این دو طرح برای دانش آموزان دخترمراکز شبانه روزی و متوسطه و مادران دانش آموزان در نظر گرفته شده و با ارایه پکیج های بهداشتی در مراکز شبانه روزی و همچنین کارگاه آموزشی ویژه دختران و مادران و پرسنل آموزشی تحقق می یابد.

وی در پایان از کارشناسان خواست کار گروه های تخصصی در امور زنان شهرستان ها در تعامل با سایر دستگاه ها فعال نموده ومقرر شد کارگروه تخصصی امور زنان در آموزش وپرورش فعالیت خود را شروع نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار