مشاور مدیرکل آموزش و پرورش:کارگروه تخصصی تهیه بسته سیاستی تدوین برنامه‌های سال 98 امور زنان تشکیل شد

کرمانشاه (پانا) - مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در امور زنان از برگزاری اولین جلسه کارگروه تخصصی تهیه بسته سیاستی برنامه‌های امور زنان در سال 98 با دعوت از ﻣﺴئولان صاحب نظر اداره کل و نواحی سه‌گانه در دفتر معاونت پرورشی و فرهنگی خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۷۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
مشاور مدیرکل آموزش و پرورش:کارگروه تخصصی تهیه بسته سیاستی تدوین برنامه‌های سال 98 امور زنان تشکیل شد

ین کارگروه با حضور مشاور مدیر کل در امور زنان، رییس اداره امور اداری، رییس اداره فرهنگی هنری، کارشناس امور زنان اداره کل، کارشناسان امور زنان نواحی سه‌گانه شهر کرمانشاه و همکاران صاحب‌نظر در حوزه زنان و دختران برگزار شد.

فرشته عبدی، مشاور مدیر کل در امور زنان، ضمن تشکر از همکاران حاضر در جلسه، به بیان موضوع و هدف برگزاری جلسه پرداخت و افزود: دفتر امور زنان در نظر دارد با بهره‌مندی از نظرات همکاران و افراد صاحب‌نظر استان‌ها در حوزه زنان و دختران، برنامه‌ها و فعالیت‌های سال تحصیلی 98 را تدوین کند.

وی اظهار داشت: مهمترین اولویت کارگروه دوم که امور زنان استان کرمانشاه عضو آن است، بررسی مهمترین اولویت‌های برنامه‌ای در بخش زنان فرهنگی و قوانین و مقررات مربوطه است که با توجه به این مورد از اعضا دعوت به‌عمل آمد تا برنامه‌های اولویت‌دار استان، در کارگروه تهران ارائه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار