برگزاری شانزدهمین جشواره خیرین مدرسه ساز استان همدان

خبرگزاری پانا: شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان همدان با حضور خیرین و چهره های ورزشی در استان همدان برگزار شد.

کد مطلب: ۲۲۰۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، استاندار همدان در این مراسم گفت: زیر بنای توسعه کشور فرهنگ است که به فرموده مقام معظم رهبری هر دو از اساسی ترین ضرورت جامعه است.

محمد ناصر نیکبخت گفت: هیچ فرصتی ارزنده تر از این نیست که برای توسعه جامعه از زندگی و معاش خود بگذریم تا بتوانیم رضایت جامعه را کسب کنیم.

وی ادامه داد: شما خیرین با مصالح ساختمانی و با هزینه های مالی خودتان ساخت وسازمی کنید و مدرسه می سازید تا نسل های آینده از لین برکات به خوبی استفاده کنند.

نیکبخت گفت: این ساخت وساز را در دنیا با مصالح دنیایی انجام می دهید ولی هدف گذاریتان تنها به این معنی نبوده است ودر حقیقت ایمان و اعتقاد شما را نشان می دهد که توشه ای برای آخرت شماست.

وی در پایان گفت: یک هفته بعد از ماه مبارک رمضان همایشی را با موضوع سرمایه گذاری در اقتصاد مقاومتی برگزار خواهیم کرد که از خیرین هم در این مراسم دعوت به عمل می آوریم.

فراهانی رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین استان گفت: با حمایتی که خیرین کردند 194 پروژه در دست داریم که 192 مدرسه با 1100 کلاس درس رسما ساخته شده است که از سال 77 به بعد اعتباری به مبلغ 65 میلیارد تومان بوده است.

ریئس ستاد برگزاری جشنواره نیز گفت: هر ساله چنین جشنواره هایی در شهرستانها برگزار می شود که این بار در شهرستان همدان برگزار شد.

ابراهیم امینی فرد گفت: در همدان 190 پروژه داریم که 20 تا25 درصد توسط خیرین که مبلغی بالغ بر 25 میلیارد تومان سرمایه گذاری کردند که 30 درصد آن در دست اقدام است که مبلغ 12 میلیارد تومان نیاز داریم و امیدواریم با مدیریت جهادی و کمک خیرین این پروژه ها را به اتمام برسانیم.

در پایان مراسم حمید استیلی و مصطفی سلیمی مبلغ 2 میلیارد تومان را به بخش ورزشی فامنین اهدا کردند.

سارا اقبالی/سپیده سحاب منش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار