چهل و هفت هزار نفر ازسالمندان ازخدمات درمانی تامین اجتماعی زنجان بهره مند شدند

خبرگزاری پانا: مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی استان زنجان از ارایه خدمات درمانی بدون نوبت به بیش از 47 هزار نفر از سالمندان در این واحد طی سال 92 خبر داد

کد مطلب: ۲۲۰۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس خبر پانا ، علی محمدی با بیان این مطلب به دستورالعمل سازمان مبنی برطرح تکریم سالمندان اشاره کرد و افزود: این تعداد سالمند در راستای ارایه خدمات درمانی بدون نوبت به پیشکسوتان و ارج نهادن به شان والای این افراد که در دین مبین اسلام نیز سفارشات فراوانی شده است بدون نوبت ویزیت شده و تحت معالجه و درمان در مراکز درمانی تابعه این مدیریت در سطح استان قرار گرفتند .

وی یادآورشد: ازبهمن ماه سال گذشته با اجرای طرح پذیرش تلفنی گویا، وقت و هزینه مراجعین به مراکز درمانی تامین اجتماعی در سطح استان زنجان کاهش چشمگیری یافته است .

محمدی اجرای طرح پذیرش تلفنی گویا در واحدهای زیرمجموعه این دستگاه را گامی بلند در جهت تکریم ارباب رجوع و بیماران عنوان کردو گفت: در این طرح بیماران بدون نیاز به اپراتور، به طور مستقیم از خدمات مراکز درمانی اطلاع یافته و نوبت خود را اخذ و در ساعت تعیین شده به پزشک مورد نظر مراجعه می کنند .

وی تصریح کرد: در فاز دوم طرح پذیرش تلفنی گویا، کلیه خدمات قابل ارایه در بیمارستانها و درمانگاهها و همچنین طرح نظرسنجی و اخذ نظرات و پیشنهادات مراجعین وارد مرحله عملیاتی خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار