مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان:

بازنشستگان نمونه تامین اجتماعی زنجان انتخاب می‌شوند

زنجان (پانا) - مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: هجدهمین دوره انتخاب بازنشسته، همسربازمانده، ازکارافتاده کلی نمونه همزمان با سراسر کشور در این استان نیز برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۹۰۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
بازنشستگان نمونه تامین اجتماعی زنجان انتخاب می‌شوند

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، دکتر علی محمدی افزود: بر این اساس سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان و به منظور ترویج فرهنگ تکریم و ارج گذاری به مقام ارزشمند بازنشستگان، همسران بازمانده و از کارافتادگان کلی نمونه، به عنوان اسوه های صبر و استقامت و خردورزی در جمع خانواده و جامعه، نسبت به انتخاب و تجلیل این قشرها اقدام کند.

وی اضافه کرد: تمامی بازنشستگان و مستمری بگیران (از کار افتاده کلی‌- همسر بازمانده) اعم از زن و مرد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی مشمول این طرح هستند.

این مسؤول شاخص ها و درصد امتیازات معیارهای انتخاب هجدهمین دوره را کارآفرینی و ایجاد اشتغال در دوران بازنشستگی در جامعه را داشتن سابقه پرداخت حق بیمه قطعی و واقعی، ارائه پیشنهادها و تجربیات موثر به حوزه های ذی ربط اجرایی، پیشرفت‌های تحصیلی در دوران بازنشستگی، ابتدایی و غیره، تدریس در مراکز دانشگاهی، داشتن سابقه ایثارگری، تربیت فرزندان شایسته، مشارکت در امور عام المنفعه و خیریه ها ذکر کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی و در صورتی که تا موعد مقرر ( ۲۵ ذیحجه) و با تصمیمات مسوؤلان کشوری و به تبع آن سازمان تأمین اجتماعی شرایط برگزاری مراسم مذکور فراهم آید مراسم رسمی با رعایت پروتکلهای بهداشتی و با رعایت شرایط مزبور، تمهیدات خاص متناسب با استانداردهای تعیین شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می شود.

محمدی افزود: در غیر اینصورت این مراسم با حضور مدیران بیمه و درمان و رییس کانون بازنشستگان استان، بصورت اختصاصی برگزار و هدایا تقدیم منتخبان استانی خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: زمان برگزاری مراسم تجلیل از بازنشستگان همزمان با فرارسیدن روز ۲۵ ذی الحجه (۲۵ مرداد) سال جاری است و گروههای هدف می توانند در صورت واجد شرایط بودن با تکمیل و تحویل فرم اطلاعات و مشخصات و ارائه مدارک و مستندات لازم از جمله (کپی صفحات شناسنامه، صفحه اول دفترچه درمان تامین اجتماعی، آخرین حکم بازنشستگی و ارائه توضیحات ضروری حداکثر در یک برگ A۴ ) به یکی از مراکز درمانی استان تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۲۴/۴/۹۹ تحویل داده و در این فراخوان شرکت کند.

وی اضافه کرد: معیارهای انتخاب بازنشستگان، همسران بازمانده و از کار افتاده کلی و همکاران بازنشسته نمونه در سال ۹۹ در پایگاه اینترنتی به نشانی www.dzanjan.tamin.ir درج شده و مشمولان می توانند با مراجعه به سایت مذکور، اطلاعات بیشتری را کسب کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان در خصوص وضعیت ثبت نام نیز خاطر نشان کرد: زمان ثبت نام این طرح از روز یکشنبه/ ۲۵ خرداد / آغاز شده که تا روز شنبه ۹۹/۴‌/۱۴ افراد مشمول می توانند مستندات خود را به یکی از مراکز درمانی تامین اجتماعی در سطح استان و یا به واحد روابط عمومی ستاد مدیریت درمان استان واقع درچهار راه دانشسرا تحویل و رسید دریافت کنند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار