مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: دریافت اینترنتی لیست حق بیمه و پرداخت غیرحضوری بیمه شدگان در ا

خبرگزاری پانا: مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: دریافت اینترنتی لیست حق بیمه و پرداخت غیرحضوری بیمه شدگان در این اداره کل فراهم شد

کد مطلب: ۱۹۰۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس خبر پانا ، ابراهیم شکیب در گفتگو با خبرنگار پانا، افزود: توسعه شبکه IT و ارایه برخی خدمات سازمانی با هدف تسهیل و بهبود فرآیندها برای بیمه شدگان ایجاد شده است .

وی یادآورشد: تامین اجتماعی به عنوان یک سازمان عمومی غیردولتی محسوب می شود و بخش عمده منابع مالی آن از محل حق بیمه ها با مشارکت بیمه شده و کار فرما تامین و متکی به منابع دولتی نیست .

شکیب افزود: ارایه سوابق پرداخت حق بیمه کشوری بیمه شدگان و تشکیل پرونده های الکترونیکی بیمه شدگان و مستمری بگیران از دیگر اقدامات این اداره کل است .

وی اظهار کرد: سامانه متمرکز ارایه فیش حقوق مستمری بگیران ،تعریف حساب کاری مخاطبان و تخصیص رمز و امکان پذیرش اینترنتی نسخ داروخانه ها و مراکز پاراکیلینک اعم از تصویربرداری و آزمایشگاهی در این مرکز فراهم شده است .

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: هم اکنون شعب اقماری در شهرهای سلطانیه ،صائین قلعه،هیدج و ماهنشان برای سهولت دسترسی مخاطبان به خدمات سازمان و برون سپاری خدمت غیرحاکمیتی به بخش خصوصی تحت عنوان کارگزاری های رسمی تامین اجتماعی راه اندازی شده است .

وی یادآورشد: از بین بردن انحصار بانکی از طریق عقد قرارداد با سایر بانکهای کشور برای امکان دریافت و پرداخت حق بیمه در سطح کشور فراهم شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار