جشن 90 سالگی آغاز بانکداری در ایران

خبرگزاری پانا: در مراسم سالگرد تأسیس نخستین بانک ایرانی، تمبر آغاز 90 سالگی بانک سپه ، ابطال و با اهدای مدال بانکدار برتر به مدیران سابق و به یکی از جانبازان 70 درصد این بانک از خدمات آنها تجلیل شد.

کد مطلب: ۲۱۶۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، در مراسم آغاز 90 سالگی بانک، سیدکامل تقوی نژاد مدال بانکدار برتر را بر سینه علیرضا شیرانی، حسنعلی قنبری ممان، علی بخشایش و محمدحسین کاظمی نمین مدیران عامل سابق بانک سپه و نیز مرتضی شاکری، سیدجواد میرزاده طباطبایی، علیرضا حیدآبادی پور و محمدرضا خورسندی اعضای هیأت مدیره سابق این بانک نصب و از خدمات آنها در دوران خدمتشان در نخستین بانک ایرانی تجلیل کرد.
وی همچنین با نصب این مدال بر سینه محمد رشیدی رئیس شعبه شهید رجایی و یکی از جانبازان 70 درصد این بانک، با گرامیداشت یاد و خاطره جانبازان، شهدا، آزادگان و امام شهدا گفت : جانبازان و شهدا با جانفشانی خود و تقدیم جان عزیزشان به پیشگاه اسلام، در عمل نهال تنومند بانک سپه را قوی تر از گذشته کرده اند.
حیدرآبادی پور نیز با اهدای مدال خود به سیدکامل تقوی نژاد مدیرعامل فعلی، به نمایندگی از سوی مدیران سابق این بانک، وی را به سبب حرکت شایسته اش در تجلیل از پیشکسوتان، بانکدار برتر معرفی می کرد.
از دیگر برنامه های مراسم آغاز 90 سالگی بانک سپه، ابطال تمبر به همین مناسبت بود. این مراسم با حضور مدیرعامل و همه اعضای هیأت مدیره فعلی و نیز مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره سابق این بانک و همچنین ترابی مدیرکل روابط عمومی شرکت پست برگزار شد.
پس از ثبت یادگاری بر تمبر مذکور، این تمبر به طور رسمی باطل و به دست تاریخ سپرده شد.
ترابی در این مراسم اظهارداشت: تمبر یگانه سفیر فرهنگی کشور است که بدون هرگونه حد و مرزی طول مرزها را می پیماید.
وی با تبریک آغاز 90 سالگی بانک سپه، اظهار امیدواری کرد که خدمات این بانک همچنان مستمر و پاینده باشد. مدیرعامل بانک سپه همچنین در جمع مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره سابق و فعلی، مشتریان قدیمی و فعلی، جمعی از هنرمندان، مدیران امور، مدیران شعب مناطق تهران، روسای ادارات و شعب و برخی از همکاران به بیان سخن پرداخت و اظهار امیدواری کرد بتواند ادامه دهنده مدیران سابق بانک باشد که در طول 90 سال با خدمات صادقانه خود و به طور موفق در عرصه اقتصادی به ایفای نقش پرداختند.
وی با بیان اینکه امروز با هم میثاق می بندیم که در مسیر تحقق اهداف عالی بانک سپه جدی تر از گذشته و با عزمی راسخ گام برداریم و 90 سال خدمت صادقانه این بانک را ادامه دهیم ، به طرح نکاتی در خصوص فلسفه و نحوه تأسیس بانک سپه و حال و هوای اقتصاد در زمان شکل گیری این بانک، نقش آفرینی این بانک در عرصه اقتصادی کشور، سیاست و استراتژی اصلی و برنامه های راهبردی بانک سپه، تلاشهای صورت گرفته در مسیر افزایش سرمایه این بانک، تشکیل کمیته ویژه رفع تحریم و نیز کمیته اقتصاد مقاومتی، توجه ویژه به فرهنگ مشتری مداری، توسعه فعالیتهای بازاریابی و... پرداخت. مراسم مذکور که با حضور برخی از هنرمندان برگزار شد با سخنان داریوش اسدزاده پیشکسوت عرضه بازیگر سینما و تلویزیون و اجرای برنامه موسیقی توسط گروه راز و نیاز به سرپرستی سالار عقیلی و قرائت شعر توسط ناصر مردوخی به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار