باند خانوادگی سرقت از منازل اراك دستگیر شدند

خبرگزاری پانا: اعضای باند خانوادگی سرقت از منازل در اراك شناسایی و دستگیر شدند.

کد مطلب: ۱۹۸۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، رئیس پلیس آگاهی استان مركزی گفت: طی دو روز گذشته مأموران پلیس آگاهی استان مركزی از طریق مركز فوریت های پلیس 110 در جریان سرقت از چند منزل در سطح شهر اراك قرار گرفتند.

رضا احمدی افزود: تحقیقات نشان می دهد كه دزدان با اطمینان از خالی بودن منازل و در ساعات پایانی شب به سراغ منازل می رفتند و با تخریب قفل های در وارد منزل شده و اقدام به سرقت طلا و اموال با ارزش می كردند.

وی بیان کرد: پس از بررسی های گسترده و اقدامات اطلاعاتی وسیع سه نفر اعضای باند سرقت كه متشكل از پدر و دو فرزندش می باشند، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در اراك دستگیر شدند.

سرهنگ احمدی ادامه داد: متهمان پس از دستگیری اذعان داشتند، ساكن شهرستان كرج می باشند كه روز سرقت به اراك عزیمت كرده و پس از شناسایی منازل خالی از سكنه و تخریب قفل در آن ها، اموال با ارزش را جمع آوری و به شهر خود مراجعه می كردند.

رئیس پلیس آگاهی استان مركزی تصریح کرد: در بازجویی های صورت گرفته، متهمان به 6 فقره سرقت در شهر اراك اعتراف كردند که مقداری از اموال مسروقه كشف شده پس از شناسایی به مالباختگان تحویل و متهمان پس از تشكیل پرونده به مرجع قضایی اعزام شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار