فانی در دیدار با نماینده و فرماندار شهرستان لنگرود:

خبرگزاری پانا:دولت یازدهم گام‌های خوبی در تحقق حماسه اقتصادی برداشته است.

کد مطلب: ۱۸۷۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، علی‌اصغر فانی ظهر دیروز 22 بهمن ماه در نشست با نماینده و فرماندار این شهرستان 22 بهمن را نماد استقلال آزادی و روز جمهوری اسلامی و قدرت حضور مردم دانست.

وی افزود: 22 بهمن ماه روزی است که استکبار جهانی می‌فهمد گزینه اصلی در اینجاست و گزینه روی میز آنها نتوانسته است جلوی سیل خروشان مردم را بگیرد.

مقام عالی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر پایه دو عامل اصلی استوار است، تصریح کرد: نخستین عامل محدثه انقلاب است یعنی آن چیزی که موجب شده انقلاب به نتیجه برسد.

وی عامل دوم را دوام و بقای انقلاب دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی بود و جمهوری اسلامی به دنبال یک کودتا بر سر کار نیامده است.

فانی با اشاره به حضور گسترده مردم لنگرود در راهپیمایی 22 بهمن افزود: بر خلاف ادعای رسانه‌های بیگانه هیچ بخشنامه، پول و چیزی غیر از ایمان اسلامی نتوانست جلوی این حضور گسترده را بگیرد.

وی از خودگذشتگی و ایثار مردم ایران اسلامی را به عنوان عامل دیگر پیروزی انقلاب اسلامی ایران ذکر کرد و یادآور شد: فداکاری مردم عامل شکل‌گیری پیروزی و بقای انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وزیر آموزش و پرورش رهبری آیت‌الله خامنه‌ای در هدایت و رهبری انقلاب اسلامی با درایت خواند و گفت: امروز وحدت کلمه پشتوانه‌ای برای خدمتگزاران مردم، دولتمردان، قوای سه‌گانه و حاکمیت است.

وی تصریح کرد: دفاع از مرزها، حقوق هسته‌ای و دفاع از انقلاب اسلامی ایران تنها در سایه همین وحدت معنا پیدا می‌کند.

به گفته فانی، پرچمداری مقام معظم رهبری به مذاکره کنندگان هسته‌ای این قدرت را می‌دهد که از مواضع به حق جمهوری اسلامی دفاع کرده و در این زمینه پافشاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم به دنیا می‌گوید که ما همچنان از آرمان‌های امام (ره)، رهبر، انقلاب، دولت و قوای سه‌گانه حمایت و دفاع می‌کنیم و تا آخر ایستاده‌ایم.

وزیر آموزش و پرروش با بیان اینکه دولت همزمان با حماسه سیاسی گام‌هایی برای حماسه اقتصادی برداشته است، یادآور شد: این گام‌ها هنوز خود را نشان نداده است.

وی متذکر شد: امیدواریم حماسه اقتصادی را با کمک دولت و مردم محقق کنیم.

فانی یادآور شد: بنده به عنوان خدمتگزار آموزش و پرورش تمام تلاش خود را برای توسعه آموزش و پرورش و محرومیت‌زدایی همه نقاط کشور به‌کار می گیرم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار