پنجمین جلسه کارگروه آرد ونان استان لرستان تشکیل شد

خبرگزاری پانا: پنجمین جلسه کارگروه آرد ونان استان لرستان با حضور ریئس صنعت ، معدن وتجارت مدیران شرکت غله وتعزیرات حکومتی ، جهاد کشاورزی و بهداشت محیط و جمعی از مدیران دستگاههای مرتبط تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۷۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، فرشاد بهاروند مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 12 ، هدف از تشکیل این جلسه را بررسی مسائل ومشکلات مربوط به آرد ونان بیان نمود و گفت : این جلسه در راستای افزایش کیفیت آرد ونان وهمچنین رفع موانع و مشکلات این حوزه تشکیل گردیده است . همچنین پس از بحث وتبادل نظر تصمیماتی در خصوص ساماندهی به کیفیت آرد ونان اتخاذ شده است .
بهاروند در ادامه افزود : در این جلسه مقرر گردید دانشگاه علوم پزشکی در خصوص فرهنگسازی استفاده از آردهای سبوس دار از جمله آرد 7% جهت استفاده از نانهای سنگک اطلاع رسانی از طریق رسانه های دیداری و شنیداری را انجام نماید .همچنین شرکت غله با برنامه ریزیهای مناسب توزیع آرد خبازیها را ساماندهی و پخت روزانه را مدیریت نماید .
بهاروند به عدم تعریف موارد تخلفاتی در قانون نظام صنفی نانوایان اشاره نمود و گفت : سازمان صنعت معدن و تجارت و اداره کل تعزیرات حکومتی استان مقرر گردیده است با توجه به عدم تعریف موارد تخلفاتی همچون کم فروشی ، گرانفروشی و عدم رعایت ساعات پخت و ... در قانون نظام صنفی ، مراتب را جهت اتخاذ تصمیم مقتضی به مرکز منعکس نماید .
بهاروند در خصوص تشویق نانوایان اظهار داشت : دراین جلسه دبیرخانه کارگروه به منظور تشویق واحدهای نانوایی که رضایتمندی مشتریان را فراهم می نماید تقدیر به عمل آورد و همچنین دبیرخانه کارگروه با تشدید نظارتها و رعایت موارد بهداشتی (فردی وعمومی ) نانوایی ها و نصب تابلو مشخصات نانوایی در محل دید مشتریان قرار دهد.
بهاروند در پایان تاکید نمود : سازمانهای ذیربط از جمله مرکز فنی وحرفه ایی ، بهداشت معاونت غذا ودارو دانشگا ه علوم پزشکی ، اداره کل استاندارد و... در ارتباط با موضوعات مرتبط در حوزه آرد ونان برنامه های خود را تدوین و نتیجه را اعلام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار