در آستانه یادواره شهدای ورزشکار ورامین صورت می‌گیرد:

دیدار مسئولان ارشد شهرستان ورامین با خانوده شهدا

خبرگزاری پانا:مسئولان ارشد شهرستان ورامین در آستانه برگزاری یادواره شهدای ورزشکار شهرستان ورامین با حضور در بیت خانواده شهدا و جانبازان ورزشکار این شهرستان به دیدار و گفت‌وگو می‌پردازند.

کد مطلب: ۱۶۶۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سید حسین نقوی‌حسینی در ادامه دیدار از خانواده جانبازان و ایثارگران جامعه ورزش شهرستان ورامین به‌همراه جمعی از مسئولان ارشد شهرستان ورامین در بیت خانواده شیرکوند حضور یافت .

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن قدردانی از مجاهدت‌های این خانواده متذکر شد که طایفه شیرکوند هم در ورزش و هم در ایثارگری نمونه هستند .

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‌ها و همچنین افتخارآفرینی‌های خانواده شیرکوند گفت: خانواده شیرکوند هم در ورزش و هم در ایثارگری نمونه هستند .

این گزارش حاکی است، در پایان این دیدار حاضران به بحث و تبادل نظر در مورد مسائل روز شهرستان پرداختند .

سید حسین نقوی حسینی، نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در آستانه برگزاری یادواره شهدای ورزشکار شهرستان ورامین به‌همراه مجید بذرافشان رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین، جعفر اردستانی عضو شورای اسلامی شهر ورامین و چند تن از مسئولان ادارات شهرستان ورامین و پرسنل اداره ورزش به‌منزل جانباز ورزشکار ابراهیم شیرکوند رفتند و ضمن دیدار با ایشان و علی شیرکوند پدر بزرگوارشان که از ایثارگران دوران جنگ هستند، برای این عزیزان آرزوی سلامتی کرد .

گفتنی است، یادواره شهدای ورزشکار شهرستان ورامین همزمان با ایام بصیرت در روز هشتم دی ماه با حضور جمعی از مسئولان استان تهران و شهرستان ورامین برگزار می‌شود .

ورامین، شهر خون و قیام که سوابق درخشانی در راستای مقاومت و ایستادگی همانند قیام 15 خرداد را در کارنامه خود به‌همراه دارد در دوران دفاع مقدس بیش از یک‌هزار و 400 نفر از فرزندان خود را در راه اسلام و انقلاب اهداء کرده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار