دیدار رئیس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهید نفجقلی رحمدل

پانا (یاسوج) - رئیس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد به اتفاق امام جمعه و شهردار بخش کبگیان شهرستان بویراحمد با مادر شهید نفجقلی رحمدل دیدار کردند.

کد مطلب: ۸۹۰۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار رئیس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهید نفجقلی رحمدل

سید نظام مرادی در این دیدار با اشاره به اینکه شهدا بزرگترین سرمایه خودشان که جانشان بود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای دفاع از کیان ایران اسلامی شهید شدند: رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان بخش کبگیان در جهبه های جنگ مثال زدنی بود.

او جایگاه خانواده شهدا را بسیار ارزشمند دانست، افزود: ما باید قدردان پدر و مادرانی باشیم که با فقر و نداری فرزندانی مثل شهید رحمدل بزرگ کردند و روانه جهبه حق علیه باطل نمودند تا امروز کشور ما امنیت و آرامش داشته باشد.

مرادی گفت: امروز ما به عنوان میراث داران شهدا وظیفه داریم در هر مقام و موقعیتی که هستیم خانواده شهدا را تکریم کنیم.

امام جمعه بخش کبگیان نیز، گفت: اکثر شهدای بخش کبگیان شهدای بودند که در منطقه عملیاتی نمونه و بارز بودند از جمله شهید رحمدل که در خط مقدم در گروه تخریبچی بودند.

حجت الاسلام علی وحدانی فر، افزود: گروه تخریبچی جوانان جسور، اهل رشادت و شهامت بودند که معبرها را باز می کردند تا عملیات انجام بگیرد.

امام جمعه بخش کبگیان گفت: شهید رحمدل خیلی سن و سالی نداشتند، اما به نیت دفاع از کیان انقلاب و اسلام به فرمان نایب زمان وقتش حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفتند و در جهبه های جنگ شهید شدند تا انقلاب زنده بماند.

در پایان این دیدار از مادر شهید نفجقلی رحمدل، تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار