موسوی نژاد در گفت و گو با پانا:

سیاست زدگی در محافل مذهبی اشتباه است

خبرگزاری پانا: مهدی موسوی نژاد توهین به دولت و تیم مذاکره کننده ی ایران توسط مداحان را نقد کرد و این کار را ناپسند دانست.

کد مطلب: ۱۴۸۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد

مهدی موسوی نژاد عضو کمسیون انرژی مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی پانا در خصوص موضع گیری های تند سیاسی برخی مداحان در مراسم ها و مجالس مذهبی، بیان کرد: ما در حوزه ی سیاسی چیزی بجز مباحث دینی و مذهبی نداریم همان طور که امام خمینی (ره) فرمودند دیانت ما همان سیاست و سیاست ما در واقع همان دیانت ماست.

وی در این خصوص اظهار کرد: اگر در محافل مذهبی صحبت سیاسی مطرح شود و این صحبت ها برای مبارزه با اهداف باطل باشد نه تنها برای مداحان بلکه برای هیچ شخصی اشکالی ندارد بلکه مفید هم هست، اما اگر این رفتارها و صحبت ها از روی سیاست زدگی باشد این رفتار برای هر فردی مردود و اشتباه است.

موسوی نژاد همچنین در خصوص توهین برخی مداحان به شخصیت های سیاسی در مجالس مذهبی گفت: اگر این رفتارها به منظور نقد جبهه ی باطل باشد اشکالی ندارد اما اگر از روی سیاست زدگی باشد کار بسیار ناپسند و زشتی است.

او در رابطه با موضوع توهین به دولت و تیم مذاکره کننده توسط مداحان بیان کرد: من این کار را نقد میکنم و ناپسند و زشت میدانم و معتقدم که باید با این گونه رفتار ها باید برخورد شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار