مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان:

ارتقای شاخص های آموزشی و تربیتی سرخط فعالیت های آموزش و پرورش است

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت تغییرات بی رویه به مجموعه آموزشی و فرهنگی آسیب وارد می کند و اساس فعالیت های آموزش و پرورش بر پرهیز از سیاست زدگی و ارائه کارِ کارشناسی استوار است.

کد مطلب: ۱۱۳۷۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
ارتقای شاخص های آموزشی و تربیتی سرخط فعالیت های آموزش و پرورش است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی در دیدار با کارکنان حوزه آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اهمیت زیربنایی این مقطع تحصیلی در نهادینه شدن فرآیند تعلیم و تربیت دانش آموزان اظهار کرد: اجرای طرح ها و برنامه های متعدد و زیربنایی مانند: برنامه شهاب، تدبیر، معلمان راهبر و ... سبب غنای هر چه بیشتر فعالیت های معاونت مقطع ابتدایی می شود.

وی با تأکید بر بهره گیری از نظرات کارشناسی خاطرنشان کرد: هیچ محدودیتی برای ارائه نظرات کارشناسی در مجموعه کارکنان اداری وجود ندارد؛ چراکه، ایده پردازی سبب ساز تقویت مدیریت آموزشی و پرورشی است. مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان افزود: افزایش و ارتقای شاخص های تربیتی و پرهیز از سیاست زدگی سرخط فعالیت های آموزش و پرورش به شمار می رود. رحمتی با اشاره به ضرورت ثبات نظام تصمیم سازی در پیشبرد امور خاطرنشان کرد: تغییرات بی رویه به مجموعه های تخصصی آسیب می زند و در این راستا بهره مندی از متخصصان نظام تعلیم و تربیت از اولویت های آموزش و پرورش است.

در این نشست همکاران مقطع ابتدایی درباره ضرورت بهره مندی از کلاس های ضمن خدمت برخط، طرح چند معلمی، مشکلات اجرای طرح تدبیر، برگزاری کارگاه های توان افزایی همکاران به صورت مجازی و لزوم تفویض اختیار به استان ها در اجرای برنامه ها، نظرات خود را ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار