مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

بازتاب فعالیت‌ نهالستان‌های دانش‌آموزی باعث ترویج و تعامل دوستی با طبیعت شد

مشهد ( پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: انعکاس اخبار و بازتاب آن‌ها ازمراسم افتتاحیه نهالستان‌های دانش‌آموزی، ترویج خوب تعامل دوستی با طبیعت است.

کد مطلب: ۱۴۶۰۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
بازتاب فعالیت‌ نهالستان‌های دانش‌آموزی باعث ترویج و تعامل دوستی با طبیعت شد

سیدامیر شوشتری در مراسم افتتاح نهالستان‌های دانش‌آموزی عنوان کرد: تمام آینده محیط زیست ما در دست دانش‌آموزان است و آنچه در دست ما و امثال ما است، ارثی است که به دانش‌آموزان عزیزمان در نسل‌های بعدی می‌رسد.

وی افزود: از الان باید تمرین کنیم که فرزندان ما بیشترین حضور را در طبیعت داشته باشند. لذا طرز تعامل با طبیعت و ارزش‌ها و حفظ ارتقای آن را باید تمرین کنند و در همین راستا جلسات و همایش‌های متعددی در این حوزه برگزار کرده‌ایم.

شوشتری گفت: مراسم افتتاح نهالستان‌ها بسیار خوب بود و مدیران کل از منابع طبیعی کشور نیز حضور داشتند و در استان هم ارتباط و تعامل مفید و خوبی بین آموزش و پرورش و منابع طبیعی برقرار است و ما سعی می‌کنیم که از 2 نعمت الهی فرزندان و طبیعت به خوبی نگهداری کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: وظیفه داریم در نگهداری طبیعت این امانت الهی و ارزشمندی که برای ما به ودیعه سپرده شده به نحو احسن تلاش کنیم و یادمان باشد که دیگران کاشتند و ما خوردیم پس ما بکاریم و دیگران بخورند.

دانش‌آموزخبرنگار: سنا مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار