معاون سیاسی استاندار تهران در همایش تکلیف سیاسی دانش‌آموزان رای اولی شهر تهران:

بهترین جایگاه برای ساختن آینده‌‌ای نورانی، پای صندوق‌های رای است

تهران (پانا) -معاون سیاسی استاندار تهران در همایش تکلیف سیاسی دانش‌آموزان رای اولی شهر تهران، بهترین جایگاه برای ساختن آینده‌ای نورانی و خوب را پای صندوق‌های رای دانست.

کد مطلب: ۱۴۵۹۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
بهترین جایگاه برای ساختن آینده‌‌ای نورانی، پای صندوق‌های رای است

عباس جوهری معاون سیاسی استاندار تهران در همایش بزرگ جشن تکلیف سیاسی دانش آموزان رای اولی شهر تهران در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی، ضمن تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این همایش باشکوه بیان کرد: «انتخابات مجلس و انتخابات مجلس خبرگان رهبری را در ۱۱ اسفند پیش رو داریم؛ شما دانش‌آموزان امروز وارد یک عرصه جدید برای ساختن آینده خود و آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی شده‌اید.»

وی افزود: «دشمن یک نکته‌ای دارد که می‌گوید "اگر می‌خواهید مقاومت ملتی را بشکنید، حافظه تاریخی آن ملت را از بین ببرید"؛ شما دانش‌آموزان باید بدانید تاریخ این انقلاب اسلامی و جایگاه شکل‌گیری آن چه بود و وظیفه ما برای ساختن این انقلاب چیست؟ انقلابی که امام خمینی بنیان‌گذار کبیر آن بود. انقلابی که اسلام و قرآن را زنده کرد. انقلابی که در آن بیش از ۲۳۰ هزار شهید خون خود را نثار کردند و اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک ایران را دشمن تصرف کند»

جوهری خاطرنشان کرد: «وقتی به دوران قبل از انقلاب اسلامی نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که پادشاهان قبلی ۵ برابر از خاک این سرزمین را به دشمن داده‌اند اما انقلابی که جوانانی مثل شما مردانه ایستادند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ما تصرف شود. این انقلاب امروز در اختیار من ‌و شما و نسل جدید است که انشالله آینده خود و مملکت را بسازید.»

با اشاره به جمله "انتخاب نماینده خوب یعنی نمایی از آینده خود و آینده خانواده‌تان و آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران" گفت: «بهترین جایگاه برای ساختن‌ آینده‌ای نورانی و شکوفا، پای صندوق‌های رای است؛ فرآیند انتخابات در استان تهران تا به امروز بسیار خوب پیش رفته و با حضور پررنگ و بصیرت‌گونه شما دانش‌آموزان شاهد حماسه دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی خواهیم بود.»

معاون سیاسی استاندار تهران در پایان اذعان کرد: «در این انقلاب امام فرمود فتح‌الفتوح این انقلاب، تربیت نسل انقلابی و بصیر مثل شما عزیزان بود. این انقلاب دست شما است و انشالله با حضور شما، در مرتفع‌ترین قله‌های افتخار جهان خواهد ایستاد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار