مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸؛

هنرستان می‌تواند یکی از مراکز تولید‌ مبتنی بر فناوری باشد

تهران (پانا) - مدیرآموزش و پرورش منطقه ۱۸ در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای هنرآموزان هنرستان لیلی موفقیان اظهار کرد‌ هنرستان می‌تواند یکی از مراکز تولید، مبتنی بر فناوری باشد.

کد مطلب: ۱۴۵۸۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
هنرستان می‌تواند یکی از مراکز تولید‌ مبتنی بر فناوری باشد

منصور هدایتی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ شهر تهران از نمایشگاه دستاوردهای هنرآموزان هنرستان لیلی موفقیان بازدید کرد.

هدایتی در بازدید از این نمایشگاه با اشاره به اهمیت نمایشگاه‌هایی که در این حوزه برگزار می‌شود، اظهار کرد: هنرستان‌ها می‌توانند یکی از مراکز تولید، مبتنی بر فناوری باشند و این نمایشگاه‌ها باعث ایجاد اعتماد به نفس در دانش‌آموزان و هنرآموزان می‌شود که این روحیه و تفکر را به آن‌ها القا می‌کند که می‌توانند نقشی در تولید فناورانه کشور داشته باشند.

وی ادامه داد: تولیدات خوبی از دست سازه‌های دانش‌آموزان در این نمایشگاه در معرض نمایش گذاشته شده است. توسعه و افزایش زمینه‌های مهارتی دانش‌آموزان می‌تواند به توسعه اشتغال و رفع بیکاری در کشور کمک کند، به طوری که برخی از دست سازه‌های این نمایشگاه به مرحله تولید رسیده است و می‌تواند زمینه‌های اشتغال دانش‌آموزان را فراهم کند.

هدایتی تاکید کرد: باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری دامت برکاته حرکت کنیم. باید تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین همراه با توسعه آموزش‌های مهارتی همراه شود و تنوع رشته ها بر اساس طرح آمایش سرزمین و رشته‌های نوپا صورت گیرد و رشته‌های غیر کاربردی که در بازار کار جایگاهی ندارد، حذف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار