مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران خبر داد:

اولین هنرستان هنرهای زیبای استان تهران در پرند ساخته می‌شود

رباط کریم (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از طراحی و احداث پروژه طراحی یک هنرستان بعد از انقلاب، در استان تهران با معماری ایرانی و اسلامی در شهر پرند خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۷۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
اولین هنرستان هنرهای زیبای استان تهران در پرند ساخته می‌شود

همزمان با ایام دهه مبارک فجر، مراسم رونمایی از طراحی مدرسه هنرهای زیبا در شهر جدید پرند، با حضور علی فروزانفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، سید علیرضا مکبری مدیر کل دفتر توسعه فرهنگی و اجتماعی شهرهای جدید، آرش صیادی و عزت‌الله عسگری رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رباط‌کریم و هنرمندان پیشکسوت در سالن جلسات شرکت عمران شهر جدید برگزار شد.

آرش صیادی مدیر عامل شرکت عمران در این جلسه اظهار کرد: طراحی و احداث مدرسه فاخر هنرهای زیبا با هدف توسعه هنر و ایجاد هویت بخشی به شهر جدید پرند در زمینی به مساحت ۴۰۷۵ مترمربع و زیربنای۵۳۰۰ متر مربع در فاز 6 انجام شده است.

علی فروزانفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران هم در این جلسه گفت: اولین پروژه طراحی یک هنرستان از نقطه صفر در استان تهران بعد از انقلاب با معماری ایرانی و اسلامی در شهر پرند طراحی و احداث خواهد شد.

وی ضمن تایید طرح هنرستان هنرهای زیبای پرند و تقدیر از مدیران عمرانی، به جامعه هنری شهر جدید پرند قول داد در سال ۱۴۰۳ اداره ارشاد شهر جدید پرند در این شهر شروع به فعالیت خواهد کرد.

لازم به ذکر است هنرستان هنرهای زیبای با ایده گرفتن از الگوهای کهن معماری ایرانی و موزه هنرهای معاصر برای رشته‌های عکاسی، گرافیک، موسیقی، انیمیشن ،تئاتر و سینما با زیرساخت‌های هوشمند و نوین طراحی شده است.

دانش آموز خبرنگار: حسین اوجاقلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار