راهپیمایی 22 بهمن نقطه اتصال آرمان های انقلاب اسلامی با مردم و روز تحکیم پایه های نظام است

ارومیه (پانا) - رییس سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی راهپیمایی 22 بهمن را نقطه اتصال آرمان های انقلاب اسلامی با مردم و روز تحکیم پایه های نظام دانست.

کد مطلب: ۱۴۴۸۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی 22 بهمن نقطه اتصال آرمان های انقلاب اسلامی با مردم و روز تحکیم پایه های نظام است

حسین عباس زاده در راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با پانا به نقش دانش آموزان در انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: جامعه آموزش و پرورش و به خصوص قشر دانش آموز از علمداران انقلاب اسلامی هستند؛ نقش دانش آموزان و فرهنگیان در روزهای انقلاب برای همه آشکار است.

عباس زاده گفت: انقلاب اسلامی با پیروی از رهبری و حرکت در مسیر ولایت و نیز صیانت از خون شهداء تاکنون توانسته‌اند تمامی توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان را خنثی کنند و بتوانند اهداف اسلام را در جامعه تا حد زیادی محقق کنند.

وی به رابطه قلبی و درونی انقلاب اسلامی با مردم ایران اشاره کرد و گفت: مخالفین نظام جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی های مختلفی برای برهم زدن آرامش و به قهقرا بردن ارزش های انقلاب اسلامی ایران دارند، اما از یک نکته بسیار مهم غافل هستند،ارتباط انقلاب اسلامی ایران با مردم یک ارتباط قلبی و درونی است.

رییس سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی در رابطه با حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نیز گفت: مردم ایران بعد از 45 سال هنوز با همان اراده قبلی و قلبی به نظام و انقلاب اسلامی وفادار هستند و حضور پرشور همه آحاد و اقشار جامعه از پیر و چوان تا دانش آموز فرهنگی و بازاری و کارمند و دانشجو همه و همه در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در هوای سرد این ادعا را گواه می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار