رییس جمعیت هلال احمر:

ورود ۹۰۰ خودروی جدید به هلال احمر تا پایان سال

تهران (پانا)‌ - رییس جمعیت هلال احمر گفت مردم همواره و ‌با تمام وجود از انقلاب حمایت می‌کنند و حضور پرشور امروز نیز برای حمایت از انقلاب است.

کد مطلب: ۱۴۴۸۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
ورود ۹۰۰ خودروی جدید به هلال احمر تا پایان سال

پیرحسین کولیوند در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور در جمع خبرنگاران گفت: همیشه از مردم عزیز تشکر داریم که در برنگاه‌های اصلی حضور جدی داشته و دارند؛ این مردم همواره و ‌با تمام وجود در حمایت از انقلاب خود حضور دارند.

وی افزود: انقلاب ما ریشه‌ در در قلب مردم دارد و مسئولان نیز قدردان این پایگاه مردمی هستند. مردم قطعا با همین شور و شوق در انتخابات حضور پیدا می‌کنند و پاسخ یاوه‌گویی های استکبار را می‌دهند و اجازه نمی‌دهند کسی به این نظام و انقلاب و مردم آن تعدی کند.

رئیس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: امسال مردم با حضور پرشورتری در راهپیمایی شرکت کرده‌اند. ما حدود سه میلیون داوطلب در هلال احمر داریم که مستمرا به ما اعلام می‌کنند که هم در راپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند و هم در انتخابات مجلس و خبرگان حضور خواهند داشت.

وی افزود: خیلی از این امدادگران درخواست امدادرسانی به مردم غزه و اعزام به آنجا را دارند و اگر مسیر باز شود آنها آماده امدادرسانی هستند.

کولیوند همچنین درباره آخرین وضعیت اضافه شدن امکانات زیرساختی به هلال احمر خاطرنشان کرد: ۳۰۰ آمبولانس ‌و ۶۰۰ خودرو نجات تا عید نوروز به امکانات ما اضافه می شود و این امکانات هم اکنون در حال ترخیص از گمرکات است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار