پیام تسلیت مدیر سازمان دانش‌آموزی کردستان در پی درگذشت همسر شهید والامقام تورج اردلان از شهدای امنیت شهرستان قروه

سنندج(پانا)- اسماعیل باتمانی، مدیر سازمان دانش آموزی و پیام آوران ایثار استان کردستان در پی درگذشت شراره طاهرزاده، همسر شهید مدافع امنیت تورج اردلان و از فرهنگیان دلسوز و گرانقدر شهرستان قروه اقدام به صدور پیام تسلیت کرد‌.

کد مطلب: ۱۴۷۳۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت مدیر سازمان دانش‌آموزی کردستان در پی درگذشت همسر شهید والامقام تورج اردلان از شهدای امنیت شهرستان قروه

متن این پیام بدین شرح است: 

«إِنَّا لِلَّـهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

درگذشت بانویی از دیار صبر و استقامت، مرحومه شراره طاهرزاده معلمی دلسوز و فداکار شهرستان قروه ، همسر شهید والامقام از شهدای مدافع امنیت، سرهنگ تورج اردلان را تسلیت عرض می نمایم.

صلابت و نجابت همسران شهدا برای تمام بانوان این سرزمین بهترین الگو است که با ایمان و اعتقادی راسخ و صبوری مثال زدنی، در دفاع از انقلاب و اسلام از عزیزان خود گذشته و صبر و شکیبایی اختیار کردند. 

همسران شهدا، چون کوه‌های استوار ، با بزرگواری و شکیبایی خویش، درس زیستن را به ما آموخته‌اند. آنان با قلب‌هایی غرق در ایمان و روح‌هایی مملو از صبر، در مسیر دفاع از انقلاب و اسلام، همپای شهدا، از خویشتن گذشتند و میراثی جاودان از ایثار و فداکاری را برای ما به یادگار گذاشتند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت خدمت خانواده های معظم شهدا و  ایثارگران و مجموعه کارکنان ، معلمان و دانش آموزان دبستان هفت تیر و جامعه آموزش و پرورش شهرستان قروه ، از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحومه رحمت واسعه و همجواری با همسر شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کنم. 

باتمانی

مدیر سازمان دانش آموزی و پیام آوران ایثار استان کردستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار