مدیر آموزش و پرورش بندر خمیر:

آینده کشور به دست دانش‌آموزان رقم خواهد خورد

هرمزگان(پانا) - مدیر آموزش و پرورش بندر خمیر با بیان اینکه آینده کشور به دست دانش‌آموزان رقم خواهد خورد، گفت: هرکدام از دانش‌آموزان در آینده می‌تواند نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشور بر عهده داشته باشد.

کد مطلب: ۱۴۴۷۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
آینده کشور به دست دانش‌آموزان رقم خواهد خورد

در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اولین همایش رای‌اولی‌ها با حضور فرماندار، امام جمعه، اعضای شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان بندرخمیر با مشارکت پرشور ۲۷۰ نفر از دانش آموزان پایه دوازدهم برگزار شد.

حبیب‌اله محمودی‌نودژ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرخمیر در این همایش خطاب به دانش‌آموزان گفت: آینده کشور به دست شما دانش‌آموزان رقم خواهد خورد و هرکدام از شما در آینده می‌تواند نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشور بر عهده داشته باشد.

وی ادامه داد: برای ساختن آینده روشن برای خود و کشور باید خوب درس بخوانید و از خود در مقابله با ترفندهای دشمنان مراقبت کنید و با حضور در پای صندوق‌های رای در تعیین سرنوشت خود مشارکت فعال داشته باشید.

مدیر آموزش و پرورش بندرخمیر با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب، عنوان کرد: حضور در انتخابات، یکی از مستحکم‌‌ترین وسیله‌هایی است که این ملت می‌تواند آن را مثل یک زره پولادین برای حفاظت از خود در مقابل حمله دشمنان و بددلی مستکبران و مداخله‌جویان نگه دارد. پس ما نیز وظیفه سنگینی در قبال دعوت همگان به انتخابات خواهیم داشت.

وی به اهمیت مشارکت در انتخابات اشاره کرد و گفت: مشارکت مردم و دانش‌آموزان در انتخابات بسیار مهم و ضروری است و هر رای ما موجب شکست دشمنان خواهد شد.

محمودی‌نودژ خاطرنشان کرد: مشارکت در انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است و لازم است تا با آگاهی کامل در پای صندوق‌های رای حاضر شوید.

دانش‌آموز‌خبرنگارپانا: اسرا برکم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار