مدیر ساماندهی حوزه علمیه خواهران استان همدان:

رای‌اولی‌ها با شرکت در انتخابات در پیشرفت جامعه خود دخیل می‌شوند

همدان (پانا) - مدیر ساماندهی حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: ای‌اولی‌ها با رای دادن خود می‌توانند در سرنوشت جامعه موثر باشند و با انتخاب اصلح‌ترین نماینده در پیشرفت شهر و محل زندگی خود دخیل باشند.

کد مطلب: ۱۴۴۶۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
رای‌اولی‌ها با شرکت در انتخابات در پیشرفت جامعه خود دخیل می‌شوند

اجلاس مبلغان استان همدان با حضور حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی‌موثقی (نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان)، علیرضا قاسمی‌فرزاد (استاندار همدان) و جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد.

اکرم عظیم‌دوستی، مدیر ساماندهی حوزه علمیه خواهران استان همدان در این اجلاس در مورد نقش زنان در انتخابات گفت‌: نقش زنان در انتخابات، پررنگ‌تر از آقایان است. از این نظر که زنان سهم بیشتری در مشارکت و راهنمایی افراد دارند و می‌توانند جامعه را به پای صندوق‌های رای سوق دهند.

وی افزود: بانوان در شرایط فعلی باید نقش جهادی را اِعمال کنند و باعث پررنگ شدن حضور مردم در انتخابات شوند.

عظیم‌دوستی با بیان اینکه رای حداکثری می‌تواند جامعه را به سوی بهترین اهداف هدایت کند، ادامه داد: هر چقدر صف صندوق‌های رای‌گیری طولانی‌تر باشد، یاس و ناامیدی دشمنان بیشتر می‌شود.

مدیر ساماندهی حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: رای‌اولی‌ها با رای دادن خود می‌توانند در سرنوشت جامعه موثر باشند و با انتخاب اصلح‌ترین نماینده در پیشرفت شهر و محل زندگی خود دخیل باشند.

صلح‌میرزایی نیز گفت: سال گذشته 4 هزار دانش‌آموز، سونامی اعتکاف درست کردند که خوشبختانه این آمار امسال 2 برابر شده است.

وی افزود: برخلاف تصور در این 2 سال با وجود فتنه‌ها، معنویت و دینداری ملت ایران افزایش یافته است.

قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان نیز با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: دشمنان ما می‌خواهند به 4 رکن اصلی که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره دارند یعنی مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت، ضربه بزنند.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: همه کشورهای قانونمند جهان 2 یا 3 هزار عناوین حقوقی و قانونی دارند اما جمهوری اسلامی بیش از 11 هزار قوانین و عناوین حقوقی دارد.

استاندار همدان از بهره‌برداری از 1432 طرح در کشور خبر داد و با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: باید از مسئولین خادم تقدیر و تشکر شود و با تمامی مسئولین و مدیران متخلف برخورد خواهد شد.

در ادامه جلسه، مشهدی آقایی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت: امروز به پرسش‌های مربوطه راجع به این عملیات و تاثیرات آن بر آیندگان پاسخ می‌دهیم.

دانش‌آموزخبرنگاران پانا: زهرا عندلیبی‌شفا و زهرا قراباغی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار