در جشن تکلیف سیاسی رای‌اولی‌های بهارستان دو مطرح شد؛

کشف و حمایت از استعدادها خواسته اصلی نوجوانان از نمایندگان مجلس آینده/ فیلم

بهارستان دو (پانا) - دانش‌آموزان رای‌اولی ناحیه دو بهارستان، کشف و حمایت از استعداد نوجوانان و دانش‌آموزان و فراهم‌سازی زمینه شغلی مرتبط با استعداد آن‌ها را بزرگترین خواسته این نسل خواندند.

کد مطلب: ۱۴۴۶۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
کشف و حمایت از استعدادها خواسته اصلی نوجوانان از نمایندگان مجلس آینده/ فیلم

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برای تعیین نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس یعنی ۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهار ساله برگزار خواهد شد. پس از موافقت شورای نگهبان با یکی از تاریخ‌های پیشنهادی وزارت کشور، تصمیم بر این شد که این انتخابات همزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه برپا شود.

به گفته رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش، جشن‌ تکلیف‌های سیاسی از ۱۱ تا ۲۲ بهمن در سراسر کشور ویژه دانش‌آموزان پایه دوازدهم و رای‌اولی‌ به دلیل نزدیک بودن انتخابات برگزار می‌شود. افزایش مشارکت و شور انتخابات، مهم‌ترین دلیل برگزاری جشن تکلیف‌های سیاسی دانش‌آموزان در شهرهای مختلف است‌.

جشن تکلیف سیاسی دانش‌آموزان رای‌اولی ناحیه 2 بهارستان به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره این ناحیه و با حضور مسئولین این ناحیه و تعداد زیادی از دانش‌آموزان پایه دوازدهم منطقه بهارستان دو برگزار شد.

همچنین دانش‌آموزخبرنگار پانا ناحیه دو بهارستان در حاشیه برگزاری این مراسم با رای‌اولی‌ها به مصاحبه پرداخت و انتظارات آن‌ها را از نماینده مجلس آینده خود جویا شد.

دانش‌آموز خبرنگار: حنانه کربلایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار