جام ملت های آسیا؛

وداع تلخ با جام هجدهم، طلسم ناکامی ایران 50 ساله شد

زور قلعه نویی به شکست طلسم نیم قرن ناکامی ایران نرسید

تهران (پانا) - تیم ملی فوتبال ایران مقابل قظر در یک ماراتون نزدیک شکست خورد.

کد مطلب: ۱۴۴۷۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
وداع تلخ با جام هجدهم، طلسم ناکامی ایران 50 ساله شد

تیم‎‌های ملی فوتبال ایران و قطر از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه الثمامه به مصاف هم رفتند، که در نهایت تیم ملی فوتبال ایران با نتیجه نزدیک 3 بر 2، از رسیدن به فینال بازماند و طلسم ناکامی ایران در جام ملت‌ها 50 ساله شد.

اوتی که مهدی طارمی در سمت راست زمین گرفته بود را علیرضا جهانبخش با پرتاب بلند به محوطه جریمه فرستاد که ضربه پشت سر سعید عزت‌اللهی را پدرو میگل به شکل ناقص دفع کرد تا سردار آزمون با فرصت‌طلبی، جای‌گیری مناسب و ضربه قیچی برگردان تماشایی گل اول بازی را به ثمر رساند.

دقیقه 51، علیرضا جهانبخش)،در زمان پنالتی زودهنگام نیمه دوم برای ایران، در حالی که مشعل برشم به سمت راست شیرجه رفته بود، توپ را به مرکز دروازه زد تا گل تساوی به ثمر برسد.

دقیقه 82، با ارسال اکرم عفیف از سمت چپ زمین را شجاع خلیل‌زاده با ضربه سر برگشت داد، تا پشت محوطه جریمه توپ به عبدالعزیز حاتم برسد و این بازیکن یک دقیقه پس از تعویض اقدام به شوت‌زنی کند، که ضربه این بازیکن در میانه راه به المعز علی رسید و در حالی که رامین رضاییان آفساید را پُر کرده بود، این مهاجم گل سوم قطر را با شوت زمینی زد.

دیوید بکام، اسطوره فوتبال انگلیس تماشاگر بازی ایران و قطر است و در ورزشگاه الثمامه دوحه حضور داشت.

ترکیب تیم ملی ایران
علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضاییان (87- شهریار مغانلو)، احسان حاج‌صفی (46- میلاد محمدی)، امید ابراهیمی (46- محمد محبی)، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی (8+90- رضا اسدی) و سردار آزمون.
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

فینال جام هجدهم را قطر میزبان با اردن شگفتی ساز برگزار خواهند کرد. جام شگفتی‌ها، گریبان تیم ملی فوتبال ایران را گرفت، قطر برای جام هجدهم هم دورخیز کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار