مدرسه ۹ کلاس زنده‌یاد مرتضی محسنی هماگرانی در شهر زاینده‌رود منطقه زرین‌شهر افتتاح شد

اصفهان (پانا) - مراسم آیین افتتاح دبستان ۹ کلاس زنده‌یاد مرتضی هماگرانی در شهر زاینده‌رود زرین‌شهر هم‌زمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری استان اصفهان، مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان، معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۶۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد

مراسم آیین افتتاح دبستان ۹ کلاس زنده‌یاد مرتضی هماگرانی در شهر زاینده‌رود زرین‌شهر هم‌زمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری استان اصفهان، مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان، معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

سید علی مدینه، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان دراین‌خصوص اظهار داشت: تلاش شبانه‌روزی دولت سیزدهم در تمام طرح‌های نیمه‌تمام ستودنی است و در همین راستا اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در مناسب‌سازی بسترهای لازم جهت تأمین اعتبار تکمیل پروژه‌های ناتمام اهتمام ویژه‌ای دارد.

وی متذکر شد: انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم و در این رویداد مهم که در تاریخ ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود، دانش‌آموزان و والدین آنها به‌صورت همگانی در آینده کشور سهیم باشند و نقش خود را در سرنوشت کشور ایفا کنند.

گفتنی است؛ این مدرسه با زیربنای ۱۴۵۰ مترمربع، ۱۵۵۰ مترمربع محوطه‌سازی و ۱۷۰ متر طول دیوارکشی ساخته شده و دارای ۹ باب کلاس درس، اتاق اداری، کارگاه، آزمایشگاه و سالن اجتماعات است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار