کسب مقام برتر دارالقرآن آموزش و پرورش استان اصفهان و شهرستان زرین شهر در مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی استان اصفهان

اصفهان (پانا) - چهاردهمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم  و مدیحه‌سرایی سراسری دانش‌آموزان استان اصفهان با برتری دارالقرآن مرکزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و شهرستان زرین شهر در مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی به مقام برتر و زرین شهر به پایان رسید.

کد مطلب: ۱۴۳۳۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام برتر دارالقرآن آموزش و پرورش استان اصفهان و شهرستان زرین شهر در مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی  استان اصفهان

مهدی نم نبات معاون پرورشی اداره کل اموزش پروش در گفتگو با خبرگزاری پانا گفت : مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی سراسری ۸ دوره است که هر ساله برگزار می شود و استان اصفهان افتخار این را دارد که این مسابقات را برای چهاردهمین سال متوالی در اصفهان برگزار کند.

وی افزود: ۵ سال است که این مسابقات به صورت مجازی برگزار می شد و امسال به صورت حضوری با مشارکت دانش آموزان در سراسر استان اصفهان برگزار شد.


نم نبات اظهار کرد: چهاردهمین دوره مسابقات سراسری همخوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی به میزبانی شهرستان خمینی شهر و با مشارکت بیش از ۵۰ اثر از سراسر استان اصفهان توسط دانش آموزان نخبه قرآنی اصفهانی به دبیرخانه توسط هیئت داوران در مرحله نهایی گروه های پسران شهرستان خمینی شهر، چادگان ،زرین شهر و کاشان در گروه دختران شهرستان مبارکه ، دارالقرآن مرکزی اداره کل آموزش و پرورش ، شهرستان خمینی‌شهر و آران و بیدگل و برخوار در مرحله نهایی به رقابت پرداختند.

بهنام محمدیان، رئیس اداره امور قرآنی، نماز و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان در راستای برگزاری مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی دانش آموزان سراسر کشور، اظهار کرد: برگزاری مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی موجب ایجاد فضایی قرآنی و معنوی در بین دانش آموزان خواهد شد وبدون شک ، مسابقات قرآن محل تبلور استعداد های قرآنی نسل آینده است.


محمدیان گفت: شهرستان خمینی‌شهر با توجه به ظرفیت‌های متعدد قرآنی و ولایی، میتواند بهترین میزبان برای دانش آموزان نخبه قرآنی سراسر استان و کشور باشد.

گفتنی است گروه پسران شهرستان زرین شهر و گروه دختران دارالقرآن مرکزی اداره کل آموزش و پرورش به مرحله کشوری و مقام اول این دوره از مسابقات را کسب کردند.

دانش اموز خبرنگار: تینا نجفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار