مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

2 هزار مددجوی زنجانی هفته آینده خودکفا می شوند

زنجان(پانا)- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از برگزاری جشن خودکفایی 2هزار مددجوی استان در دهه فجر سال‌جاری خبرداد.

کد مطلب: ۱۴۴۵۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
2 هزار مددجوی زنجانی هفته آینده خودکفا می شوند

روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در نشست خبری روز شنبه 14 بهمن با بیان اینکه این استان در حوزه اطلاع‌رسانی رتبه سوم کشور را کسب کرده، گفت: تعامل با رسانه و اطلاع رسانی مطلوب ازبرنامه های اولویت دار کمیته امداد استان است.

صالحی فعالیت کمیته امداد استان در برنامه های متنوع را خوب ارزیابی کرد و گفت: در استان 26هزار خانوار با جمعیت حدود 45هزار نفر تحت پوشش قرار دارند.

وی یکی از اولویت های اصلی کمیته امداد را توانمندسازی خانواده ها عنوان کرد و گفت: روز چهارشنبه 18بهمن ماه جشن خودکفایی 2 هزار مددجو در زنجان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از ابتدای سال‌جاری 2هزار و 400 خانواده از چرخه حمایت خارج شده و هزار خانواده جدید شناسایی وتحت پوشش قرار گرفته اند.

مدیرکل کمیته امداد استان از بهره برداری 3هزار و 633 طرح اشتغالزایی با 335 میلیارد برای مددجویان در قالب مشاغل خانگی خبرداد و افزود: همچنین تهیه و توزیع 45 سری جهیزیه برای زوجهای جوان، دیدار با 300 خانواده تحت پوشش و افتتاح 3 مرکز نیکوکاری در استان از دیگر اقدامات این نهاد خواهد بود.

صالحی به اجرای برنامه های فرهنگی و زیارتی برای افراد تحت پوشش اشاره کرد و افزود: 400 مددجو در قالب برنامه شوق زیارت و با اولویت افراد زیارت اولی به حرم مطهر امام رضا(ع) اعزام شده اند.

این مقام مسئول به برنامه های دانش آموز محور کمیته امداد اشاره کرد و افزود: برای دانش‌آموزان هنرستانی برنامه های مهارت‌آموز و اردوی پیشرفت برنامه ریزی و اجرا شده است.همچنین جشن تکلیف دختران با عنوان دختران ماه و دانش آموزان پسر به اجرا درآمده است.

مدیرکل کمیته امداد ادامه داد: استان زنجان در طرح اکرام ایتام رتبه اول و در محسنین رتبه سوم کشوری را کسب کرده است.همچنین در بحث زکات جزو 10 استان برتر کشور بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار