معاون فرهنگی کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

برگزاری اردوی راهیان پیشرفت برای دانش‌آموزان دختر مددجوی زنجانی

زنجان (پانا) - معاون فرهنگی کمیته امداد زنجان از برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت با هدف حمایت و پشتیبانی از دانش‌آموزان هنرستانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۴۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اردوی راهیان پیشرفت برای دانش‌آموزان دختر مددجوی زنجانی

حجت الاسلام احمد جباری ضمن مهم دانستن آشنایی دانش‌آموزان با فضای کسب‌وکار مرتبط با رشته تحصیلی آن‌ها گفت: در همین راستا با همکاری یک موسسه اردوی راهیان پیشرفت برگزار شد.

وی افزود: این سلسله اردوها به همت یک موسسه و کمیته امداد با هدف آشنایی دانش‌آموزان دختر هنرستانی تحت پوشش کمیته امداد با بازار کار رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای و کارودانش اجرا شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اعزام 64 دانش آموز دختر هنرستانی به اردوهای راهیان پیشرفت گفت: در این اعزام‌ها دانش آموزان با واحدهای تولیدی کارخانجات صنعتی و مراکز علمی با رویکرد صنعتی و فناوری و همچنین دانشگاه‌های مهارت محور آشنایی بیشتری پیدا کرده و با توانمندی‌های آنها آشنا می‌شوند.

وی ادامه داد: طی این اردو دانش آموزان استان‌های مذکور از کارخانه‌های نوآوری بازدید کرده و با مشاهده این مکان‌ها به آینده تحصیلی و ارتقای مهارت خود امیدوار شده و سعی می‌کنند تا بیش از گذشته از ظرفیت‌های این مراکز و مجموعه‌های تولیدی و صنعتی در مسیر ارتقای آگاهی خود استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار