مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

اهدای 45 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند زنجان

زنجان (پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت به مناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 45 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند زنجانی اهدا می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۴۲۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
اهدای 45 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند زنجان

روح اله صالحی با اشاره به اهمیت فرا رسیدن دهه فجر،‌ بهار انقلاب را فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد:‌ نهاد کمیته امداد از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است که به دستور امام خمینی و با هدف محرومیت‌زدایی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه امسال همزمان با دهه فجر برنامه‌های متعددی اجرایی خواهد شد، اضافه کرد: یکی از این برنامه ها اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند و تحت حمایت است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: طبق هماهنگی به عمل آمده به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 45 سری جهیزیه با کمک خیرین و مرکز نیکوکاری به مددجویان عزیز تحت حمایت اهدا می شود.

وی افزود: هر سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی از جمله یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جارو برقی و ماشین لباسشویی است.

صالحی با بیان اینکه زوج‌های جوان در کنار بهره مندی از خدمات کمک هزینه ازدواج، از دوره‌های آموزش این نهاد نیز بهره‌مند می‌شوند، گفت: در همین راستا دوره‌های آشنایی با سبک زندگی دینی و اسلامی، اصول و مهارت های زندگی مشترک، مدیریت اقتصاد خانواده و شناخت احکام اولیه خانواده نیز به زوج‌های جوان ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های اجرایی به مناسبت دهه فجر با گروه‌های جهادی فعال استان جهت برگزاری اردوی جهادی درقالب ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی به جامعه هدف تحت حمایت بویژه در مناطق محروم وکم برخوردار است.

وی تصریح کرد: برگزاری میز خدمت حقوقی جهت ارائه خدمات حقوقی رایگان به جامعه هدف تحت حمایت با حضور وکلای نیکوکار از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده به مناسبت دهه فجر است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: اجرای رزمایش های مردمی و خیر خواهانه جهت تهیه و توزیع بسته های معیشتی و همچنین طبخ و توزیع غذای گرم در بین مددجویان و نیازمندان با همکاری مراکز نیکوکاری نیز در طی دهه فجر انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار