معاون آموزش ابتدایی استان خراسان رضوی خبر داد:

اجرای طرح مهراد در خراسان رضوی برای آموزش بیش از ۲۰۰ مدرس

مشهد (پانا) - معاون آموزش ابتدایی استان خراسان رضوی گفت در قالب طرح مهراد، مدرسان استانی با رویکردهای نوین آموزشی در زمینه آموزش دانش‌آموزان با نیازهای ویژه آشنا می‌شوند. تاکنون بیش از ۲۰۰ مدرس در استان خراسان رضوی تحت آموزش این طرح قرار گرفته‌اند.

کد مطلب: ۱۴۴۵۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح مهراد در خراسان رضوی برای آموزش بیش از ۲۰۰ مدرس

آذر رشیدی، معاون آموزش ابتدایی استان خراسان رضوی، با تأکید بر اهمیت آموزش معلمان در زمینه آموزش دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، اذعان داشت: اجرای این طرح نقشی مؤثر در ارتقای کیفیت آموزشی این دانش‌آموزان ایفا خواهد کرد.

وی گفت: طرح مهراد با هدف توانمندسازی معلمان در زمینه آموزش دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، در حال اجرا است. این طرح در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و با رویکرد عدالت آموزشی دنبال می‌شود.

در ادامه محمدرضا نژادحسین رییس اداره تکنولوژی، گروه‌های آموزشی و بررسی محتوا ابتدایی استان خراسان رضوی نیز ضمن قدردانی از تلاش و همکاری همه دست‌اندرکاران در اجرای طرح مهراد، ابراز امیدواری کرد که این طرح با تداوم و گسترش خود، به ارتقای سطح آموزش و پرورش دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در استان خراسان رضوی کمک کند.

تاکنون ۲ کارگاه آموزشی در ۳ بهمن ماه و ۷ بهمن ماه در استان برگزار شده و برنامه ریزی ۵ کارگاه دیگر تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۲ انجام شده است.

دانش‌آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار